Mittsverigebanans hemsida funkar inte

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
KennethN skrev:
Den är uppe nu i alla fall så att du kan se alla bokningar :)
Perfekt, såg just det. 6/8 verkar ju ledigt, kommer eventuellt boka då, någon som är intresserad så kan ni PM:a mig.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja här uppe finns det många intresserade av bankörning. Själv har jag bokat och betalat bankörningen med tokroligt.se den 4:e och 5:e. Kan mycket väl tänka mig att köra med er Lördagen 6:e också när man ändå håller på :) Meddela gärna lite mer vad som gäller. Du vet standardfrågorna... Anmälan, betalning, eventuella grupper, regler mm. Kom upp ni också och kör den 4:e och 5:e med tokroligt så får ni massor av bantid :)

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
KennethN skrev:
Ja här uppe finns det många intresserade av bankörning. Själv har jag bokat och betalat bankörningen med tokroligt.se den 4:e och 5:e. Kan mycket väl tänka mig att köra med er Lördagen 6:e också när man ändå håller på :) Meddela gärna lite mer vad som gäller. Du vet standardfrågorna... Anmälan, betalning, eventuella grupper, regler mm. Kom upp ni också och kör den 4:e och 5:e med tokroligt så får ni massor av bantid :)
Jag hade tänkt mig 5 och 6 som det stod på deras hemsida ända tills i denna vecka :huvet
Så jag har bara tagit ledigt fredagen, så då ska jag dit i alla fall.
Om jag bokar lördagen så blir det 1 vecka innan så man får 50% rabatt, intresseanmälan tar jag gärna upp nu men det är ju inte säkert det blir något. Grupper och så gör vi i så fall upp på plats beroende på vilka som kommer. Ses på banan :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning