Molgan skrev:Hej.
Sitter o tjuvkikar lite på Mlol.de.
Någon som handlat av dom o kan dela med sig lite av leveranstider, leveranspriser med mera?
79Andreas skrev:Själv föredrar jag dock biker-land.de med lägstapris garanti..
Alicia skrev:Funderar kanske oxå på att beställa därifrån, verkar ju som att dom flesta har bra erfarenheter iallafall. Hur gjorde ni med betalningen?
SVooSh skrev:Ska inte ni öppna en egen butik? Får du inge rabatt av gubben?![]()
Alicia skrev:Jag letar efter en hjälm som verkar vara helt omöjlig att få tag på i Sverige.
Att få en svensk levantör att specialbeställa en hjälm från Arai blir inte billigt.
thompson46 skrev:vad är det för hjälm?
wesslan78 skrev:Bra priser, men är lite osäker på betalningsset,
betalar man med kort lägger dom på 3% på beloppet alt sätta in på deras bank vad gör man säkrast![]()
Alicia skrev:Jag letar efter en Arai Route GT, den gula designen.
Har kollat runt och fått till svar av butikerna att deras levantörer inte ens fixar hjälmen.
Alicia skrev:Jag letar efter en Arai Route GT, den gula designen.
Har kollat runt och fått till svar av butikerna att deras levantörer inte ens fixar hjälmen.
jeriko skrev:CashOnDelivery fungerar åtminstone till finland, så säkert funkar de också i sverige. 10€ extra kostar COD. O bra priser har dom ju, billigare blir de om man frågar o prutar lite osv.de e väl ganska ovanligt i tyska butiker, eller..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |