Nyteknik skrev:Jag har hört av de som har kört på den att denna bana i Norge är något alldeles extra. Vore intressant att veta när det kommer köras tävlingar där nästa år; någon som vet?
Swedie skrev:Hur långt är det från metropolen Eskilstuna (läs Stockholm då).
Är det nån tävling där som jag kan köra så känns det som ett definitiv Ja att ställa upp!
Chris Ash skrev:Synd att banjäveln ligger i långtbortistan, jag kan lika gärna åka ner till nån av de europeeiska, ännu bättre, banorna. Man kommer väl ner till Spanien på samma tid.....
Swedie skrev:shit! varför bygger de en bana så långt bort egentligen?
Är det nån tävling där som jag kan köra så känns det som ett definitiv Ja att ställa upp!
Swedie skrev:shit! varför bygger de en bana så långt bort egentligen?
tänkte inte på detSteny skrev:Långt bort från vad, det finns andra platser än STHLM det är nära till Tärnaby.
The Hammer skrev:Jag formulerar om swedies något onyktra uttalande till:
Hur långt är det från Stockholm? (läs metropolen Eskilstuna då).
Steny skrev:ca 120 mil från STHLM
Chris Ash skrev:Synd att banjäveln ligger i långtbortistan, jag kan lika gärna åka ner till nån av de europeeiska, ännu bättre, banorna. Man kommer väl ner till Spanien på samma tid.....
Ja hvorfor Jeg må kjøre over 90milSwedie skrev:shit! varför bygger de en bana så långt bort egentligen?
Men vad ni gnäller grabbar! Trodde ni två var fullblodsproffs som inte bangade för 100 mil hit eller dit.Nyteknik skrev:Ligger tyvärr något i det. 120 mil norrut i Norge från Stockholm tar troligen två hela dagar. På samma tid kommer jag utan vidare till södra Tyskland. Kanske en bättre/roligare idé att köra ett race på Saschenring om man ändå ska åka så långt hemifrån?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari