Moderatorer till 125cc forum

Flykt

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
-
Jag söker flera personer som är villiga och få ett forum helt inriktat på 125cc att växa och bli Sveriges ledande. Det är allt ifrån moderatorer, aktiva medlemmar, folk med idéer som efterfrågas. Forumet är relativt nytt men på uppgång och är alltså nu i behov av personer som är passionerade både för hojåkande och den administrativa delen.

De som känner sig träffade - tveka inte att skicka iväg ett PM. Det är bättre att ta diskussionen via PM än att skriva ut allt i tråden.

MVH
Flykt

Flykt

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
-
vad kommer det heta? hur långt i utvecklingen har du kommit?
Forumet är skapat, domännamn köpt, ~90 medlemmar, fungerande struktur.

Det växte jättebra de första veckorna sen lades det lite på is. Men nu jävlar är jag taggad på att komma igång igen :) PMar med länk.

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
jag lovar att din sida får fler medlemar om du länkar här för alla :tummenupp

Är målet att konkurrera ut Fjollhoj? SH, FH och din sida... efterfrågan är kanske inte jättestor men blir det en bra sajt är det klart att du får medlemar.

Lycka till!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
verkar vara mkt folk från mnf som inte hittat hit eller till FH så jag tror det kan bl i bra.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fjollhoj floppa då ingen orka styra upp, kompetens saknas helt enkelt. (kan ha fel har inte varigt där på 6 månader trotts att jag är moderator där)

Blir lätt lekstuga av allt.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Fjollhoj floppa då ingen orka styra upp, kompetens saknas helt enkelt. (kan ha fel har inte varigt där på 6 månader trotts att jag är moderator där)

Blir lätt lekstuga av allt.

håller med. har inte heller varit speciellt aktiv där på ett halvår. kändes som att allt vettigt folk fanns här på SH och då prioriterades FH bort på nåt sätt.

men som sagt. lyckas du verva alla från mnf som är påväg uppåt så kommer de nog funka. men tror inte du vinner mångatrotjänare härifrån sh.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Efter att ha kollat lite på fjollhoj tar jag tillbaka det där forumet har blivigt bra mycket vassare och seriösare. Jag förstår inte varför man ska ha 3 forum om samma sak. Varför vi (japp jag va med) statade fjollhoj va för att 125 åkarna inte riktigt "platsade" här då

Flykt

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
-
Det verkar vara några intresserade änåd, skönt att höra.

Anledningen jag inte ville lägga länken direkt i tråden till en början var att det mer skulle klassas som reklam då bara och ta mig för oseriös. Det är inte meningen. Men för de som är intresserade är: http://www.125cc.se adressen.

Anledningen jag skapade forumet är för att det inte finns något forum som ENBART, och då enbart, är meningen för 125cc. Det är meningen att det ska vara mycket fakta också.

Anledningen jag skrev här för att här är faktiskt de som har lätt mc och som besitter kunskapen. Ni behövs. Det räcker inte med moppepojkar som ska skaffa hoj, det behövs dom som redan har!

Så vi har allt vi behöver att utveckla det ultimata forumet. Jag har goda erfaranheter av det administrativa, är admin på flera stora sidor.

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
Uppenbarligen lämnades FH av samma anledning för de flesta. Lämnade sidan i Augusti någon gång och har sedan dess bara kikat in någon enstaka gång. Hoppas din sida lyckas nu då :)

Orginellt namn btw ;)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Inget forum för mig än tyvärr :pannkyss

Men de kanske kan konkurrera med FH senare :)

Edit: Behöver ni en spammer för att få fart på forumet så kan jag försöka :tungan
Med spam menar jag massa inlägg inte massa skit (bara en del :D )

Last edited:

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
Såg ut att vara ett hyfsat forum jag stannar på fjollhoj.se ett tag till, kanske reggar mig när mitt projekt är klart beror på.

Flykt

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
-
Inget forum för mig än tyvärr :pannkyss

Men de kanske kan konkurrera med FH senare :)

Edit: Behöver ni en spammer för att få fart på forumet så kan jag försöka :tungan
Med spam menar jag massa inlägg inte massa skit (bara en del :D )
Givetvis är du välkommen och skriva, men inte "spamma" ;) hehe.

Kiel undrade varför fler forum och svaret på den är att jag är intresserad av driva forum och tycker det är en kul hobby. En annan hobby är just lätt mc; så varför inte kombinera? Jag vill utveckla det bästa 125cc forumet som går att ha, det är min vision.

Jag brukar säga att det är medlemmarna som gör ett forum, och det säger jag även nu :)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Givetvis är du välkommen och skriva, men inte "spamma" ;) hehe.

Kiel undrade varför fler forum och svaret på den är att jag är intresserad av driva forum och tycker det är en kul hobby. En annan hobby är just lätt mc; så varför inte kombinera? Jag vill utveckla det bästa 125cc forumet som går att ha, det är min vision.

Jag brukar säga att det är medlemmarna som gör ett forum, och det säger jag även nu :)

Vi ska se vad jag kan åstadkomma på en runda :)

Be right back

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Som sagt, varför ett till forum? Registrera er på www.fjollhoj.se istället och driv upp den sidan istället för att starta en till, bara vad jag tycker.
Om du nu är så benägen att driva ett forum och verkar ha angegemanget (stavning?) så är det nog inga problem att du kan få bli en andra admin/moderator på www.fjollhoj.se. :tummenupp

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag reggade mig iaf, är medlem på fjolhoj också fast har glömt bort alla användar uppgifter.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!