Moped&Motortjänst Nytt Namn! Northbike AB

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Moped&Motor byter namn till Northbike AB.

Helgen 3-4 Maj är det invigning på nya namnet så det blir full fart med Provkörningar av alla 2008,
Nya CBR1000-08
Kawa ZX-10R över 200hk!
Z1000
ZZR1400 över 200hk!
NightRod special OSV..

Välkommen till en kanon helg.

www.northbike.se

Bifogat

• northbike logga_4f.jpg
    northbike logga_4f.jpg
    105.9 KB · Visningar: 55
  • NB_80x133_lansering_ST.jpg
    NB_80x133_lansering_ST.jpg
    98.1 KB · Visningar: 66
  • cbr1000 sidan.jpg
    cbr1000 sidan.jpg
    44.2 KB · Visningar: 52
  • ZX-10R.jpg
    ZX-10R.jpg
    69.9 KB · Visningar: 50
  • ZZR1400.jpg
    ZZR1400.jpg
    55.2 KB · Visningar: 48
Last edited:

succes

Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Grymt! :yoparty

Jag gillar namnet skarpt och vi syns den helgen. :tummenupp

kul att du gillar namnet.:tummenupp Det gamla namnet var inte anpassat till oss i dagens läge då vi säljer ca 200nya motorcyklar och ca 130 beg. Det kändes mer som ett litet moppe företag i en källare.

Nu hoppas vi alla på en kanon sommar med mycket hoj åkande..

Jävlar vilket tryck det är i nya ZZR1400 ... fick hem den igår och det blev testkörning direkt:D

Välkommen in och testa

www.northbike.se

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja coolt namn Jonas :Bugar Harmonerar bra.
Sundsvalls Profildekor får nu fullt upp med att tillverka och sätta ny dekor på hojarna åt oss samt tillverka nya banderoller mm så att även N-TRADE RACING är uppdaterade och med i matchen :) Ny brodyr till skinnställen blir det också.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
kul att du gillar namnet.:tummenupp Det gamla namnet var inte anpassat till oss i dagens läge då vi säljer ca 200nya motorcyklar och ca 130 beg. Det kändes mer som ett litet moppe företag i en källare.

Nu hoppas vi alla på en kanon sommar med mycket hoj åkande..

Jävlar vilket tryck det är i nya ZZR1400 ... fick hem den igår och det blev testkörning direkt:D

Välkommen in och testa

www.northbike.se

Jag som precis fått dit loggorna på stunthästen också. Får värma bort dom och byta. :)

Nya namnet kommer bli skitbra.. som du säger.. moped & motor är inte moped & motor riktigt nu längre.
Northbike har lite mer attityd.. Som det ska vara! :yoparty

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
kanon bra namn :tummenupp.

men för mig kommer alltid företaget vara moped och motor :yoparty

syns på lördag om vädret tillåter

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
riktigt rolig helg! helt jävla såld på zx10r!! vilken galet satans rolig hoj! det är juh löjligt va jävla bra hojen går!!! :D

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Trevlig liten tillställning i helgen, god korv och grymma hojar. Jag håller mig till 600 kubik några år till, jag är fortfarande lite skakis sen ZX10an och CBR1000 :D

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
riktigt rolig helg! helt jävla såld på zx10r!! vilken galet satans rolig hoj! det är juh löjligt va jävla bra hojen går!!! :D
Måste bara hålla med. Sanslöst vilket pulver det är i motorn. Den slutar aldrig att accellerera och man bara ler i hjälmen hela tiden :) Man kan ta hojen direkt från affären helt original och ställa upp i Superbike utan problem.

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
buells värsting va faktiskt ganska pigg för att vara en hd-twin. rolig på slangen av den i allfall :tummenupp

succes

Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Trevlig liten tillställning i helgen, god korv och grymma hojar. Jag håller mig till 600 kubik några år till, jag är fortfarande lite skakis sen ZX10an och CBR1000 :D

Jo visst fan går den som ett skott:D . tack alla som var med och gjorde det till en lyckad helg. Och ni som inte hade möjligheten att komma förbi så har vi ZX-10, CBR1000 och cbr600 som demo varje dag!!

Välkommen in på en provtur.

www.northbike.se

Frostis

Frost
Gick med
1 May 2007
Hoj
Puch
buells värsting va faktiskt ganska pigg för att vara en hd-twin. rolig på slangen av den i allfall :tummenupp

Tog åxå en provtur med den, hamnade efter en bmw ut på e4an och skulle pinna förbi den, tyckte han luskörde i 90-95, gasade på lite å kikade ner, fan går d inte fortare än 130 :va vänder borta borta vid gärde och upptäcker att det är mph, hade iof mina aningar då det kändes lite väl mycke vind:D

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Tog åxå en provtur med den, hamnade efter en bmw ut på e4an och skulle pinna förbi den, tyckte han luskörde i 90-95, gasade på lite å kikade ner, fan går d inte fortare än 130 :va vänder borta borta vid gärde och upptäcker att det är mph, hade iof mina aningar då det kändes lite väl mycke vind:D

hehe. jag kollade bara på varvtavlan :D. hastigheten få polisen kolla med lasern :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning