Moped

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Fan i helvete!

Var ute och tog en runda med fizzern igår och körde lite kurviga vägar. Så jävla dum som jag var så genade jag i en vänsterkurva och får möte, men jag hinner över till min vägbana men då svänger det ännu mer och jag drar rakt in i ett jävla buskage och dras av hojen som fortsätter in i ett jävla träd :huvet

Hojen är totalkvaddad och jag vågar fanimej inte köra nå mer hoj efter den krashen, så nu blir det moppe igen:gråta

Hejdå SH, trevligt så länge det varade iallafall :gråta :gråta

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Va ne! de får bara inte va sant va surt!

Last edited:

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Fan i helvete!

Var ute och tog en runda med fizzern igår och körde lite kurviga vägar. Så jävla dum som jag var så genade jag i en vänsterkurva och får möte, men jag hinner över till min vägbana men då svänger det ännu mer och jag drar rakt in i ett jävla buskage och dras av hojen som fortsätter in i ett jävla träd :huvet

Hojen är totalkvaddad och jag vågar fanimej inte köra nå mer hoj efter den krashen, så nu blir det moppe igen:gråta

Hejdå SH, trevligt så länge det varade iallafall :gråta :gråta

du kan ju för helvete inte bajsa ner dig så mkt bara för att du krasha! Jag hoppas hårt på att d här är ett aprilskämt. Upp på Måttåårrrcykkeeln igen! Moppe är skit förfan.. d e fan farligare än mc?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
du kan ju för helvete inte bajsa ner dig så mkt bara för att du krasha! Jag hoppas hårt på att d här är ett aprilskämt. Upp på Måttåårrrcykkeeln igen! Moppe är skit förfan.. d e fan farligare än mc?

Hojen är totalkvaddad, typ vikt på mitten. Vart så inihelvetes rädd när jag såg bilen och sen drog av vägen :huvet moppe går lite lugnare, jag får helt enkelt ta det lugnt i framtiden, det var kanske inte meningen att jag skulle köra hoj :(

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
OMG, ska du bli moppefucko,låt det inte hända nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

:rolleyes

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Okej, vill inte verka dum i huvudet men kraschade inte du i ett träd? Hojen ligger ju på asfalten där, och sen finns det inte gula heldragna linjer någonstans i Sverige.

Jo men det var i vänster kurva, så jag flög ju över till höger men hojen studsa ut i vägbanan igen, bilen man ser är den som kom efter och såg allting (dock ej jag som pajade fronten på den). Nej jag vet det, men jag vette fasen varför dem har det där, om jag hade haft fler bilder på dem så hade man sett hur ojämna dem är, jag trr det är dem som bor i filipshyttan som gjort själva, för att vägen egentligen är för liten för att ha mittlinjer :confused:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Jo men det var i vänster kurva, så jag flög ju över till höger men hojen studsa ut i vägbanan igen, bilen man ser är den som kom efter och såg allting (dock ej jag som pajade fronten på den). Nej jag vet det, men jag vette fasen varför dem har det där, om jag hade haft fler bilder på dem så hade man sett hur ojämna dem är, jag trr det är dem som bor i filipshyttan som gjort själva, för att vägen egentligen är för liten för att ha mittlinjer :confused:

Sluta nu, alla vet att det är 1 April idag :pannkyss

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska