Moppefuckon, unite!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Rigge skrev:
Vem bestämmer vilka som inte får vara med då?

Vi kan göra en poll om det? Eller också så kan vi sitta här och gnälla i vår ensamhet utan att någonting händer. Då mår i alla fall vi bra.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
naj, men alltså de får åka moppe hur mycket de vill bara de inte diskuterar dem här rent allmänt, men som det är nu är det ju lungt det som finns är väl i 125 forumet.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Silwer skrev:
naj, men alltså de får åka moppe hur mycket de vill bara de inte diskuterar dem här rent allmänt, men som det är nu är det ju lungt det som finns är väl i 125 forumet.
Tror inte det är oss 125 åkare i allmänhet som irreterar utan de idioter som traskar in då och då och vräker ur sig massa dynga. Tyvär är dom oftast inte särskilt gamla. Lätt att alla dras över en gräns där.

//Ett Moppefucko

Flodis

Overtaker
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Turbo och 4 hjul.
Hoppas ingen har irriterat sig på mig än, snacakr nästan aldrig om moppar utan håller till på 125a forumet och skriver om just 125or och dylikt. Skrev på moppenet.just.nu i nån vecka, och nu har jag lärt mig vad ordet ``moppefucko´´ betyder.
Nej tack jag hålelr mig till sporthoj, så mycket trevligare och så ska jag ju endå ta A1 kortet snart :)

Therudeboy

Guest
Frågan är ju villken katerogi man tillhör :D har ju en moppe räcer en minimoto och snart en R6 :crash Så mcb säg nu hur du ser på mig :D

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
McB skrev:
Vi kan göra en poll om det?

Haha! Det skulle se ut det...

"Vem tycker du borde bli bannad från sporthoj.com?"
" *Markera alla du stör dig speciellt mycket på.
*Bestäm längd på hans/hennes spärrtid, då denne inte kommer att ha tillgång till sporthoj.coms forum.
*Markera de personer som bör märkas med "moppefucko" före sitt "nickname"........

:p Nä. Det är bättre att låta bli och avreagera sig på mc:n istället. :squid

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...