Nej det finns inte Motardfälgar gjorda för CRM.3035597hej! finns det någon affär som sälger billiga motardfälgar som passar honda crm? kostar alla fälgar runt 8000kr eller finns det billigare?
Och om någon är intresserad så har jag nsrfälgar till salu.
Kan tom hända att köper man oket så fungerar kanske den adaptern med till crm.![]()
Borra?![]()
:attackborra
Inte om de är petiga och den är reggad med 21/19.3037496har inte ens köpt en crm änmen undrade barea dför tänker köpa det nästan direkt tror jag.. men den går fortfarande igenom besiktningen och det va? tänkte så att inte den lutar för mkt frammåt så att framdämparn inte funkar lr ngt sådant konstigt XD
Cykeldator?som beggren säger avviker hjuldimentionen för mkt. men det tar ju inte många minuter att slänge på orginalfälgarna. en sak till dom kan hacka på är att du måste lösa problemet med hastighetsmätaren om du byter fälgar.
Cykeldator?![]()
![]()
funkar inte till besiktningen om den inte är belyst. och personligen vill jag ha något riktigt.
Jag besiktigade med en obelyst cykeldator det ända hanbrydde sig om var att den visade total sträcka
ok. men det står i direktiven att den skall vara belyst, sen att dom inte följer dom e en annan femma.
Ja vet. jag var duktigt orolig på att de skulle gnälla. Och jag kan hålla med dig om att man vill ha nått bättre men ibland vill inte jag och plånboken riktigt samma sak![]()
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |