Motard i Nyköping

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Tjing!

Hoppas att den som gjorde följande hänger på Sporthoj.com för han är värd en hel del respekt.

Kom från Linköping i torsdags efter att varit där nere och jobbat under veckan. När vi passerar norra påfarten från Nyköping kommer en motard (KTM 640 Duke tror jag) ut framför mig. Det går ganska laglig motorvägstakt eftersom det är för många poliser ute och åker så jag har inget emot att han snor om mig på insidan på påfarten. Han har ju mera att åka med än vad jag har.

Så när han prexis har kommit ut framför mig... vad gör han? Jo, han lyfter helt kallt upp framhjulet i luften, tillsynes helt utan ansträngning. "Showoff" tänker jag och funderar hur långt han tänker köra med hjulet uppe.

Svaret på den frågan är: Till Vagnhäradsavfarten, där han svängde av... Det är 34 km mellan dessa trafikplatser!!!!

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
har sett nån galning som leker med stoppies o sånt,weelar som ett as. :tummenupp :tummenupp :tummenupp kanske var han??

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...