Rauken
Take me to bed or lose me forever!GIRLS
Vist kommer ni ihåg att det är motardåkning idag 14/7 på bussjö.
Anmälan sker på
http://www.ride.se/notiser.asp?TextId=52
Anmälan sker på
http://www.ride.se/notiser.asp?TextId=52
DR-Zätare skrev:Kolla på www.ride.se vem som är träningsansvarig och slå den personen en pling eftersom det är den personen som på söndag avgör om du får köra eller inte. Om den personen är osäker vet han säkert vart du ska vända dig för att få svar på frågan.
//Eric
Jag åker dit iaf, ses där!GuW skrev:Blir det någon motardkörning i helgen på bussjö?
Det ska ju köras Folkrace/Rallycross där i helgen.
Någon här som har anmält sig för att vara funktionär?
tl1000s skrev:Tänkte försöka göra en premiär tur med motard på Busjö imorgon 18/8
OlleR skrev:Jag kommer att brassa runt imorrn också, förutsatt att det är någorlunda väder.
Trevligt mann! Då kanske det blir lite rejs!DR-Zätare skrev:Jag har lovat runt och hållit tunt på sistone men imorgon ska jag banne mig släpa mig ut dit om det bara inte regnar! Ska bara ut i garaget och hälla i ny, fräsch olja i raketen så bliné ba bulla!
//Eric
OlleR skrev:Trevligt mann! Då kanske det blir lite rejs!
OlleR skrev:Jag tycker det är kul att så många funnit intresset. I början av sommaren åkte folk typ två varv å sen åkte dem hem, om det ens var någon där när vi var där.
Rolig kväll! Synd att man inte riktigt hittade "edgen" i körningen. Aja, har ju möjlighet att hitta den på midlanda
McK Wheelers, finns en tråd under "bankörning för allmänheten"DR-Zätare skrev:När är det körning på Midlanda? Vem arrangerar?
//Eric
Kulgan skrev:Kul som faen var det....dock så får jag en ny "växelspak" först nästa vecka
Men ska se om jag kan borra och göra nåt hemmamek så man kan köra på söndag...
Kulgan skrev:nja jag låg och sprattlade lite i grusparties efter "velodromen".... :kocko
Lite små cool sådär som man är när man nyvurpat....
400:- kostar den jävla spaken också!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |