Moto GP Race ända bak till 1996?

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
Jag fick lite nostalgikänsla när jag kollade på gammla motogp klipp. Därför undrar jag ifall någon vet vart jag skulle kunna få fatt på alla race som sändes på eurosport bak till 1996.

Hoppas nån vet och att det går att få tag i. Kommer sitta bänkad många timmar framför tv:n då :yoparty:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Inte för att det hjälper någon, men jag kastade ALLA GP-rejs från 1994 och framåt nyligen. De första tio åren på VHS, sen DVD. Jag ångrade mig lite grann, men skiten stod ju oftast bara och tog plats.

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
NEEEJJJ!! :gnissla Hade gärna köpt dem av dig om ja hade vetat detta innan. Tycker att racen var bättre förr då dem inte hade tracktion control op hojjarna. Samt det var då Rossi körde som bäst. Otroligt vad han åstadkom i racen.

Men snälla nån där ute, Har du racen ligganden på and eller vet vart ja kan få tag på det så säg till. Ska prova att maila eurosport, men tror inte att det kommer leda någonstans :gråta

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Hoj
ZXR750L, R1
Det dyker ofta upp gamla race från nittiotalet på RFM. Kanske svårt att pussla ihop hela säsonger. Om du ändå ska ladda hem gamla race så kan jag rekommendera att kolla på första delen av nittiotalet istället. Tycker -95 till -98 var de tråkigaste åren.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Tycker 88-92 cirka och sen 99-03 cirka är grymma årtal, då hände det mycket. Beror nog delvis på mycket rivalitet. Första årtalen var det ju Schwants Rainey osv, sen Rossi Biaggi och dom. Riktigt bra underhållning!

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
Jag kollar gärna ända bak från 90- igen. Hade gärna betalat på motogp för video pass om jag hade kunnat se dem där. Men samtidigt vill jag helst se det med dem svenska komentatorerna. Älskar den tiden då rossi dominerade alla racen. Han kunde köra av banan och ändån komma tillbaka och vinna hela skitet.

Ångrar som fan att man inte besökte ett race då han var som bäst. Men tror att han kommer att köra för honda nästa år och kamma hem titeln igen. :yoparty

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0