Coola Ola
Guest
Limstift skrev:Jag ska allt försöka ta mig dit endast iklädd min sporthoj-tröja...
Haha, då får du sitta vid ett eget bord
Limstift skrev:Jag ska allt försöka ta mig dit endast iklädd min sporthoj-tröja...
Getingen skrev:Nån som e sugen på en burgare och knäcka ett par bärs till Moto-gp i GBG på söndag?
Har ett förslag, att boka storbilds-tv'n på Jeffrey's vid chapmanstorg och utmanna fotbolls supportrarna (Den sport som drar mest kunder visas ju).
Skriv in er nedan så jag vet att intresse finns, så slår jag dom en pling under dan och frågar om det är möjligt.
13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race -15:15
DumDum skrev:Jag kommer vara där.
Och en fråga från en stackars vilsen värmlänning, Chapmanstorg e det som ligger bortom stigbergstorget från city sett va?
Coola Ola skrev:Sure is, i andra änden av hängmattan, typ. Två hållplatser efter stigbergstorget om du åker vagn.
Coola Ola skrev:update från dagens motogpvisning på Jeffrey's i Majorna:
Blev riktigt lyckat, var nog en 20 pers som var där iaf, bland annat ett gäng WCX:are som körde hoj dit (men som kanske höll sig lite för sig själva ). Själv snackade jag med Don Quixote, Getingen, juha01 + flickvän och DumDum (som kom lagom till att racet var slut, haha). Förhoppningsvis blir det fler gånger, personalen på Jeffrey's var klart intresserade. Dessutom ligger det ju bara 300m från mig så det passar ju perfekt
Getingen skrev:Pratade med personalen och vi är välkommna tillbaka. "Är det ett gäng som kommer så boka gärna ett bord, det är inga problem."
Resten av årets race hittar ni här:
http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/calendar.htm?menu=calendar
vid dessa tidpunkter kommer iallafall jag sitta klistrad men ett ölpaket i högsta hugg . Ses //christian
Ravetrancer skrev:Med tanke på den taskiga kvaliten på bilde, typ grön så kommer WCX att anrodna riktig visning av alla motoGP i klubbstugan med en grym projje. Vi kommer dessutom att ha fika typ smörgåsar, kaffe, dricka och även grill emellanåt för er som vill komma. Dom som inte kör bil eller hoj dit så kommer det finnas kalla bärs till saluLovar att dessa tillställningar kommer vara så mycket bättre än bilden på Geffreys.
Mvh Rejvis
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |