Moto-gp Rendez-vous 18/4 i GBG

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Getingen skrev:
Nån som e sugen på en burgare och knäcka ett par bärs till Moto-gp i GBG på söndag?

Har ett förslag, att boka storbilds-tv'n på Jeffrey's vid chapmanstorg och utmanna fotbolls supportrarna (Den sport som drar mest kunder visas ju).

Skriv in er nedan så jag vet att intresse finns, så slår jag dom en pling under dan och frågar om det är möjligt.

13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race -15:15

Jag och gumman kommer!! Finns en tråd om detta i OT forumet!!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jepp, jag dyker upp. Kom precis hem från England och insåg att jag inte har Eurosport. Eländes! Ses där i morrn!

(PS Ingen chans att man kan få se 250-rejset också?)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag kommer vara där.

Last edited:

Coola Ola

Guest
DumDum skrev:
Jag kommer vara där.

Och en fråga från en stackars vilsen värmlänning, Chapmanstorg e det som ligger bortom stigbergstorget från city sett va?

Sure is, i andra änden av hängmattan, typ. Två hållplatser efter stigbergstorget om du åker vagn.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:
Sure is, i andra änden av hängmattan, typ. Två hållplatser efter stigbergstorget om du åker vagn.

Tack tack! Jag tar nog kanske eventuellt trampcykeln ner om vädret tillåter, går nog fortare än vagnen.

När ska jag hinna fixa hojen nu då? :va :D

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Ses imorrn grabbs!!
Hoppas det blir fler så visar vi vart skåpet ska ska stå!!! :tummenupp

Coola Ola

Guest
update från dagens motogpvisning på Jeffrey's i Majorna:

Blev riktigt lyckat, var nog en 20 pers som var där iaf, bland annat ett gäng WCX:are som körde hoj dit (men som kanske höll sig lite för sig själva :tungan ). Själv snackade jag med Don Quixote, Getingen, juha01 + flickvän och DumDum (som kom lagom till att racet var slut, haha). Förhoppningsvis blir det fler gånger, personalen på Jeffrey's var klart intresserade. Dessutom ligger det ju bara 300m från mig så det passar ju perfekt :tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nästa gång kanske jag å underdog kommer, vi satt hemma hos mig idag, vi är inne på fjärde bärsen nu =) woohooo. Rossi är kung :tummenupp

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Coola Ola skrev:
update från dagens motogpvisning på Jeffrey's i Majorna:

Blev riktigt lyckat, var nog en 20 pers som var där iaf, bland annat ett gäng WCX:are som körde hoj dit (men som kanske höll sig lite för sig själva :tungan ). Själv snackade jag med Don Quixote, Getingen, juha01 + flickvän och DumDum (som kom lagom till att racet var slut, haha). Förhoppningsvis blir det fler gånger, personalen på Jeffrey's var klart intresserade. Dessutom ligger det ju bara 300m från mig så det passar ju perfekt :tummenupp

Du kunde väl satt dig hos oss då vi bits inte :rock

Don Quixote är WCXare oxå :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Det var trevligt, trots att jag hade fatta helt fel och fick för mig att rejset började 15:00. :huvet

Det här får vi göra fler gånger.
:tummenupp

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Getingen skrev:
Pratade med personalen och vi är välkommna tillbaka. "Är det ett gäng som kommer så boka gärna ett bord, det är inga problem."

Resten av årets race hittar ni här:

http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/calendar.htm?menu=calendar
vid dessa tidpunkter kommer iallafall jag sitta klistrad men ett ölpaket i högsta hugg :fyllisar . Ses //christian

Japp. Det var en mkt lyckad tillställning tycker jag. Alltid kul att se loppet med många likasinnade. Att sen :Bugar Rossi vann gjorde inte saken sämre. Tack för att du fixade till detta Getingen och vi lär ses fler ggr för att se Moto GP. Möjligen inte alla ggr eftersom det tunnar ut plånkan en aning när man ska käka gött o dricka gött till racet. Tjänar inte så överdrivet mkt vet du :hihi

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Med tanke på den taskiga kvaliten på bilde, typ grön så kommer WCX att anrodna riktig visning av alla motoGP i klubbstugan med en grym projje. Vi kommer dessutom att ha fika typ smörgåsar, kaffe, dricka och även grill emellanåt för er som vill komma. Dom som inte kör bil eller hoj dit så kommer det finnas kalla bärs till salu:)Lovar att dessa tillställningar kommer vara så mycket bättre än bilden på Geffreys.

Mvh Rejvis

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hmmm.. låter klart intressent... hur kommer ni annonsera ut detta.. På erat forum?

//jaG

Ravetrancer skrev:
Med tanke på den taskiga kvaliten på bilde, typ grön så kommer WCX att anrodna riktig visning av alla motoGP i klubbstugan med en grym projje. Vi kommer dessutom att ha fika typ smörgåsar, kaffe, dricka och även grill emellanåt för er som vill komma. Dom som inte kör bil eller hoj dit så kommer det finnas kalla bärs till salu:)Lovar att dessa tillställningar kommer vara så mycket bättre än bilden på Geffreys.

Mvh Rejvis

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...