MotoGP 2007 Sachsenring

Marytwice

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
VFR 750
Hej alla glada !

Joël och jag har suttit och drömt lite om MotoGP nu under den mörka vår/vintern och kommit fram till att vi tänkte ta och åka ner och titta på GP:t på Sachenring som går den 14-15juli.:fattartil

Vi funderar nu på om det är någon mer som är intresserad av att följa med?

Vi tänkte bila ner och bo i fina små norska stugor ca 2mil från ringen
http://babelfish.altavista.com/babe...://waldcamping-erzgebirge.de/Blockhuetten.htm

Priset för en 6pers-stuga ligger på 55є/natt
http://waldcamping-erzgebirge.de/frame_set.htm (på tyska)J
Jag körde länken genom www.babelfish.altavista.com för att få den på engelska

Biljettpriset för tre dagar 13-15juli (fanns inte för 2dagar) är på 129є (numrerade platser + bildskärm)
1-dagars ligger på 80є (inga angivna sittplatser)

http://www.motogptickets.com/index.asp?pageid=WWW_MOTOGP_TICKETS_GERMANY&raceid=germany#
Mitt förslag på plats är T4 (Suzuki).
:hojbusa

Så är någon intresserad?

Maria och Joël

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Det skulle vara grymt kul, men det får tyvärr bara plats med en mc resa per år : )
(får platts i mitt förhållande that is ; )
:whip

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Det vore riktigt ballt att åka ner och titta på de stora grabbarna någon gång.

Jag låter det ligga löst än så länge, det är ändå 6 månader kvar till start.

ReDan skrev:
2698657 Det skulle vara grymt kul, men det får tyvärr bara plats med en mc-resa per år : )
(får plats i mitt förhållande that is ; )
:whip
Hårt hållen? Vem är mannen i hushållet? :D

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Hej alla glada !

Joël och jag har suttit och drömt lite om MotoGP nu under den mörka vår/vintern och kommit fram till att vi tänkte ta och åka ner och titta på GP:t på Sachenring som går den 14-15juli.:fattartil

Vi funderar nu på om det är någon mer som är intresserad av att följa med?

Vi tänkte bila ner och bo i fina små norska stugor ca 2mil från ringen
http://babelfish.altavista.com/babe...://waldcamping-erzgebirge.de/Blockhuetten.htm

Priset för en 6pers-stuga ligger på 55є/natt
http://waldcamping-erzgebirge.de/frame_set.htm (på tyska)J
Jag körde länken genom www.babelfish.altavista.com för att få den på engelska

Biljettpriset för tre dagar 13-15juli (fanns inte för 2dagar) är på 129є (numrerade platser + bildskärm)
1-dagars ligger på 80є (inga angivna sittplatser)

http://www.motogptickets.com/index.asp?pageid=WWW_MOTOGP_TICKETS_GERMANY&raceid=germany#
Mitt förslag på plats är T4 (Suzuki).
:hojbusa

Så är någon intresserad?

Maria och Joël

Rolig ide'. Vet ej om jag har råd. Ska till Assen över midsommar. Nån som vill med dit?

Mr Moody

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Assen är helt klart ett alternativ, ungefär samma sträcka att ta sig.
Har dom släppt biljetterna dit ännu?

Jag beställde en paket resa via smc. Går på 7500 å då fär man färja med hytt, hotell med frukost i fyra dagar, biljetter till tre dagar o en rundvandring i depån...tänk att man kan få ta lite på Valle, inte helt fel. Gå in på www.svmc.se. Klicka vidare på resor 2007. Där finns all info. 10 stycken platser av 19 e bokade.
Stugorna ni pratade om vae dett 55euro per natt för stugan eller per person?
Ha de...

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
Jag beställde en paket resa via smc. Går på 7500 å då fär man färja med hytt, hotell med frukost i fyra dagar, biljetter till tre dagar o en rundvandring i depån...tänk att man kan få ta lite på Valle, inte helt fel. Gå in på www.svmc.se. Klicka vidare på resor 2007. Där finns all info. 10 stycken platser av 19 e bokade.
Det lät juh inte så tokigt, dock så tänkte nog vi försöka komma lite billigare undan. Dock skulle en rundvanring vara riktigt skojigt.

Mr Moody skrev:
Stugorna ni pratade om vae dett 55euro per natt för stugan eller per person?
Ha de...
För stugan, annars hade det varit lite dyrt.

Mr Moody

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Det lät juh inte så tokigt, dock så tänkte nog vi försöka komma lite billigare undan. Dock skulle en rundvanring vara riktigt skojigt.

För stugan, annars hade det varit lite dyrt.

Hur mycket kommer Tysklands resan ni tänkt åka på kosta då, ungefär.

Jalin

Även gamla hundar kan lära sig .....
Gick med
6 May 2006
Hoj
CBR 1100xx Greybird -02
Tycker att det låter hur kul som helst, tänkte att jag och den bättre hälften skulle kunna komma med. Boende har jag redan men biljetter till det, var hittar man det?

Mr Machooman

Fullspeed!!!
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K8
...Var inne och kollade svmc.se gällande resan till Assen och den var fullbokad med tillhörande kölista, som gräddet på moset, usch!

Riktigt synd på ett så bra koncept. Är det ngn som har liknande ambition att dra ihop en resa ner till Assen, likt "svmc.se - Assen GP resa" ??? (- med hotell bokning eller liknande så är jag en spekulant) Vilja och ett förbannat stor intresse finns från min sida att lägga ner lite Cash&Money på en sådan resa. För mig är det uteslutet att åka buss eller bil, Glömma d!

Resan görs isf på 2 hjul där även rettan får insupa motogp atmosfär. Om du/ni vill(känner ngn som ska) dra med hojen ner till Assen, helgen den 30/6, har rekommendationer på hotell i Groningen(3.5 mil från Assen)..faan ta och skriv lite här på tråden lr hör av er. (...Bra tråd för övrigt:) )

Tanken är att få lite kontakt med intresserade hojresenärer, liknande mig, för att sedan dra ner till Assen & MotoGP cirkusen och uppleva racen (...sånt som bara visas på Eurosport!!!) på plats;-)

// Fullspeed Mr Machooman

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...