bonebreak skrev:Skit roligt att äntligen moto gp dragit igång!! ingen överaskning direkt att rossi tog hem det men han kommer nog att få det svettigare vad det lider!! som sagt otroligt imponerande av ducati att få ordning på grejerna nästan på en gång!! Se på kawa eller suki som kör andra säsongen och fortfarande långt efter!! nån som har nån bra förklaring till ducatis framgång!! loris är ju en satans bra chaufför men
bonebreak skrev:men kawan gick väl under utveckling förra året i japanska superbike mästerskapet!! om jag inte är totalt ute och cyklar var det väl med akira yanagawa som chaufför !!!
K-Micke skrev:
Hårt arbete, duktiga tekniker och förare kanske?
Vad skulle det annars vara?
Capirossis start var bland det grymmaste jag sett. Upp från 4:e startled till 2:a plats i första kurvan.
No1 skrev:Innan någon skriver hur tråkigt det var att "våran" Stiggy inte kom bättre el att det måste ha hänt något så känner jag bara att det inte riktigt var oväntat att det gick som det gick då han TYVÄRR är en väldigt överskattad förare likt "våran" lill lövis Johansson var...
Tror TYVÄRR inte att Stiggy oavsett maskinmaterial mm kommer att lyckas internationellt då han har en killer instinkt som en sövd guldhamster, villket i sig är lite tråkigt då det internationellt skulle ha behövts att en Svensk som kunde visa lite djävlar anamma för att team och sponsorer skall få upp ögona för förare i från detta avlånga land...
Men genom att titta på Stiggy så inser i alla fall jag att vi inte bara är långt efter internationellt utan väääääääldigt långt efter då han till trotts ÄR Sveriges just nu bästa förare...
Men visst satt även jag och verkligen hoppades att Stiggy skulle lyckas för en gångs skull men............................
No1...
Nyteknik skrev:Vad menar ni som tycker att Barros gjorde ett misstag som bytte från Honda till Yamaha? Han har ju varit snabbast av alla under hela försäsongen!
Tommy skrev:Bara jag som la märke till att Biaggi inte hade vända växellägen?
Han körde alltså som alla gatcyklar med 1an neråt och resten uppåt.
Originally posted by Tommy
Bara jag som la märke till att Biaggi inte hade vända växellägen?
Han körde alltså som alla gatcyklar med 1an neråt och resten uppåt.
homerone skrev:Nädå han hade omvänd.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |