Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Vet inte om tråden ligger rätt, flytta gärna om så inte är fallet.
Har en Galaxy Tab 2 och en SamPung S2 telefon.
Blir helt jävla vansinnig...
Innan jag uppgraderade till ICS 4.0.3 så kunde jag göra detta:
Se på 720p motogp.com och koppla in min telefon S2 till min HD-tv och njuta.
Nu efter uppgraderingen så HACKAR videon på telefonen så fort man kör i högre upplösning än standard. Nu är även spelaren helt keiko då uppgraderingen inte verkar stödja flash längre.
Summa: Jag kan typ inte kolla på motogp.com längre på varken telefon eller min surfplatta. Jag blir Vvvvvavavavaaaansinnicshcshcsh!
Det måste ju finnas en väg om detta, har testat typ 3 olika webbrowsers och Marathon på surfplattan klarar att visa flash, men telefon är "no-go" på fortfarande.
Hur gör ni andra, måste ju vara fler som kör surfplatta eller på telefon (android).
ICS på android får i betyg av mig: 1/10
Har en Galaxy Tab 2 och en SamPung S2 telefon.
Blir helt jävla vansinnig...
Innan jag uppgraderade till ICS 4.0.3 så kunde jag göra detta:
Se på 720p motogp.com och koppla in min telefon S2 till min HD-tv och njuta.
Nu efter uppgraderingen så HACKAR videon på telefonen så fort man kör i högre upplösning än standard. Nu är även spelaren helt keiko då uppgraderingen inte verkar stödja flash längre.
Summa: Jag kan typ inte kolla på motogp.com längre på varken telefon eller min surfplatta. Jag blir Vvvvvavavavaaaansinnicshcshcsh!
Det måste ju finnas en väg om detta, har testat typ 3 olika webbrowsers och Marathon på surfplattan klarar att visa flash, men telefon är "no-go" på fortfarande.
Hur gör ni andra, måste ju vara fler som kör surfplatta eller på telefon (android).
ICS på android får i betyg av mig: 1/10