MotoGP på Eurosport NU!!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nähä, tur att jag kollade här...... :-\

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Åh, trist med regn! Hoppas det kan torka till MotoGP. Å andra sidan kan det vara kul att se en underdog tävla med den ordinarie tätklungan. Kanske kan Hoffman och McWilliams klara topp tio idag?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
West körde brutalt jäkla snyggt, lite otur med varvningar som var riktigt farliga, extremt kul med vinst för honom :tummenupp
Johan körde bra, men lite sakta, men visade iaf att han jagade 9'e-platsen, lite flax att han inte bliv torpederad av Knöhles.

spexan

sometime
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
ingen (än)
Sete Gibernau.. fasen va bra killen kör..
Rossi lyckades faktiskt knappa in rätt mycket på slutet endå :crash

Lajodi

Repa mod, repa kåpa...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducce + Yama
Sete är bra i regn....

...och det var trist att Bayliss körde bort sig när han låg trea. Fast starkt att ta sig tillbaka upp i fältet så pass bra som han gjorde.

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Gissa vem som blev avis när pojkvännen ringer mitt i GP och skriker: " jag står i gul t-shirt vid chikanen framför tv-kameran" och man hör inte ett dugg för det bara låter, massor.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nyteknik skrev:
Hoffman blev tia! :tummenupp :fakta

Men hur kan McCoy sluta sist på en likadan hoj? :confused:
Undrar hur hans chanser till en styrning för nästa år ser ut. Lika mörkt som för Roberts?

Den hoj som McCoy är inte likadan som Hoffmans. Hamish Jamieson provar tydligen lite nya prylar och Hoffman är den som använder testhojen.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Det är bara att lyfta på hatten för Sete! Han är i en klass för sig när det regnar.....

Kul för Max Biaggi också, jag tror han kommer bli starkare och starkare vad säsongen lider,synd att han inte kunde utmana längre än vad han gjorde. Rossi såg lite blek ut, distanserad med 13 sek av Gibernau i regn ska han inte vara. En tredjeplats är ju inte fy skam iaf....

Troy Bayliss verkar ha problem att hitta hem på Duccen, inkonsekventa resultat och en hel del vurpor, han brukar ju vara säkerheten själv. Men snabb är han.....

Haga körde brutalt snyggt men vurpade som vanligt....

Rätt ok race trots regnet.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Sete är ju ruggigt bra i regn. Jag tror flertalet chansade på lite olika regndäck idag. Tycker lite synd om Biaggi, som tappade rytmen vid ett par varvningar, annars tror jag faktiskt han hade utmanat sete och kunnat plocka honom, Biaggi tycker jag var den som körde finast idag. Rossi så lite blek ut idag, eller snarare stel, som inte cykeln passade på honom som den brukar.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...