motorama.it

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Lade en order 22/4 och väntar fortfarande. Tyvärr verkar de inte svara på epost heller vilket gör detta till ett av de väldigt få ställen som gett mig lite problem.
 

djungel-Jim

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati SF 1098S
Lade en order 22/4 och väntar fortfarande. Tyvärr verkar de inte svara på epost heller vilket gör detta till ett av de väldigt få ställen som gett mig lite problem.

Ajfan det låter inte bra.. jag har precis mailat dom för att kontrollera att de verkligen fick in pengarna (fick inte kortbetalningen att funka utan fick köra paypal till slut).. då blir det intressant att se om de svarar. Jag är rätt intresserad av att hinna få prylarna hyffsat snabbt!!
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
...fick köra paypal till slut...
Det gjorde jag med så jag vet att de fått betalt, och tjejen skulle ha använt sakerna nu till helgen. Troligen är de som tyskarna, de använder telefon och fax mer än epost så man åker på att ringa till dem för att få svar.

Släng upp en blänkare här om du får respons :)
 
Last edited:

krilleyzf

Medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 12
Kanske hade jag tur då, för jag fick svar efter 1 vecka första gången. Vid nästa mail gång nån dag bara. Ni ska få ett koli nr då sakerna är på gång så ni kan följa den. Tog 2 dagar "dörr till dörr" och levereras av TNT. Hoppas att ni får prylarna snart då.
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Jahopp, då har jag äntligen fått bekräftelse på leveransen med TNT och ett kollinummer. Verkar inte som transporten i sig tar speciellt lång tid, men de skickade inte grejerna förrän i torsdags efter att jag frågat om min order via både epost och fax....

Kanske hade de inte just det stället i lager, men då skulle de meddelat det enligt texten de har i webbshopen. Sånt kan man visserligen inte räkna med, men det var lite kul att se datumet utlämning till fraktbolaget. :rolleyes:
 

danne021

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
CBR 600RR
Om jag får låna tråden lite bara. Skiljer det nått i storlek om man beställer från italien ? Tänkte att om jag har strl 52 på ett Alpinestars Octane här hemma så borde jag väl skriva i det som strl 52 där också ?

Någon som vet om man kan kombinera med en 54 jacka med ett par 52 byxor i ett 2 delat ställ eller om man då måste köpa jacka och byxa separat ?

Tack på förhand!!
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Om jag får låna tråden lite bara. Skiljer det nått i storlek om man beställer från italien ? Tänkte att om jag har strl 52 på ett Alpinestars Octane här hemma så borde jag väl skriva i det som strl 52 där också ?
Rimligen, så funkar det iaf med Tyskland. Men om ett par dagar vet vi säkert då damen får sitt Spidi-ställ.
 

djungel-Jim

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati SF 1098S
Jahopp, då har jag äntligen fått bekräftelse på leveransen med TNT och ett kollinummer. Verkar inte som transporten i sig tar speciellt lång tid, men de skickade inte grejerna förrän i torsdags efter att jag frågat om min order via både epost och fax....
Ok gött att höra att ditt är på väg iaf! Fick du någonsin svar från dem per eposten eller fax?
 

djungel-Jim

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati SF 1098S
Ska väl uppdatera tråden med att jag fått paketet levererat nu - alltså tog det ungefär 2,5 veckor att få grejerna vilket väl är helt ok
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top