Motorcycle Yearbook 2003

Tc

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Sport
Tack!
Sökte lite och...
Motorcycle Yearbook 2002

"The Grand Prix season under scrutiny. In each of the three categories [125, 250 and 500cc], there is the review of the race, team analysis and of course a portrait of the new champions. The book is complemented by a technical overview, interviews, paddock reviews and a special section devoted to the rankings of other track events: World Endurance, Superbike, Supersport, etc. More than 350 pictures illustrate this mine of information, which is an absolute must for the discerning enthusiast! Hardback. 201 pages."

Pris 222 sek

Motocourse
"Motorcourse, acclaimed as the premier motorcycle yearbook, brings alive the drama and atmosphere of the 1998 World Championships. More than 250 fabulous color photographs throughout are supported by race reports, statistics, topical features on the teams, and technical developments. This high-quality yearbook makes it a valued source of reference for all motorcycle enthusiasts. 216 pages."

Pris 441 sek

Skriver Motocurse om 125 ,250, wsbk, wss.... eller är det bara motogp?
Hur är det med bilder?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Motocourse skriver om alla klasserna även om fokus ligger på MotoGP. Mycket och bra bilder samt statistik och special artiklar. Brukar vara trevliga men jag vet inte om de är bättre än Motorcycle Yearbook.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
min mek har en hel rad Motocourse i hyllan, alltid läckert att läsa.
1000:- spänn gav jag för min Kevin Schwantz bok.. hehe.. men så finns det ju bara två ex i scandinavien.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...