Motorcykelmodeller

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
På Classicracet på Sviestad i somras (40-årsracet) köpte jag en halvsnygg färdigbyggd MC-modell av en kille som stod där bland alla försäljarna på parkeringen upp mot Esset. Jag har för mig att han sa att han var från Åtvidaberg eller något i den stilen. Kinda, Mjölby... vete sjutton.

Nu vill jag ha tag på en till modell av samma märke. Är det någon som vet vilken firma det var?

Mvh,
/Fredrik

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
ft skrev:
På Classicracet på Sviestad i somras (40-årsracet) köpte jag en halvsnygg färdigbyggd MC-modell av en kille som stod där bland alla försäljarna på parkeringen upp mot Esset. Jag har för mig att han sa att han var från Åtvidaberg eller något i den stilen. Kinda, Mjölby... vete sjutton.

Nu vill jag ha tag på en till modell av samma märke. Är det någon som vet vilken firma det var?

Mvh,
/Fredrik

Bandit 600 00- finns på louis.de både med och utan kåpa för 70:- + 200 i frakt. se under Geschänke och bausätze artnr 10013167 resp 10013168

Bifogat

• 10013168_530_FR_06.jpg
    10013168_530_FR_06.jpg
    25.2 KB · Visningar: 73
Last edited:

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Anders R skrev:
Bandit 600 00- finns på louis.de både med och utan kåpa för 70:- + 200 i frakt. se under Geschänke och bausätze artnr 10013167 resp 10013168

Tackar, verkar vara precis rätt märke! Nu vill jag bara hitta den svenske återförsäljaren, 70 kronor och ingen frakt kändes mycket mer rätt... men i värsta fall så får det väl bli Louis. :4skrika

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
ft skrev:
Tackar, verkar vara precis rätt märke! Nu vill jag bara hitta den svenske återförsäljaren, 70 kronor och ingen frakt kändes mycket mer rätt... men i värsta fall så får det väl bli Louis. :4skrika

Mc-depån(tre w mc-depan.se) i staffanstorp för Louis sortiment men lägger på lite för mycket i min smak. Samt det verkar som bikeshop(reklam till höger) för delar av Louis sortiment.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...