Jag skulle nog påstå att det är få verkstäder som tvättar hojarna i samband med service, men det kanske är annorlunda i huvudstaden.Det kallas service, och det gör väl alla MC-firmor med verkstad, men såhär mitt i högsäsongen så kan det ju vara viss kö, eller specialregler, tex bara deras egna märken, bara en viss typ/ålder på hojarna mm.
Jag har fått hojen tvättad efter service på flera verkstäder i huvudstan.Jag skulle nog påstå att det är få verkstäder som tvättar hojarna i samband med service, men det kanske är annorlunda i huvudstaden.
Jag har fått hojen tvättad efter service på flera verkstäder i huvudstan.
Kedjan vet jag däremot inte om de smort.
Virtuell äventyrshoj blir nästa fluga alltså. Avatarhoj?Utökad 5G-täckning och förbättrad kamerateknik kommer driva på utvecklingen - å vem fan vill ligga och lida i tält ändå?
Det borde de kunna, men åtminstone här i stan är det lite si och så med yrkeskunnandet i tvätthallarna så risken finns nog att få kedjan tvättad med högtryck och silikonspray både på sadel och fotpinnar.Borde inte en vanlig bilrekond kunna göra tvätt/polering? Smörja kedjan är ju inte så värst svårt så det kan man nog lägga 2 minuter på efter att ha kört hem hojen
Min erfarenhet av verkstäder i Stockholm har ju inte direkt gjort mig positivt överraskad...Det borde de kunna, men åtminstone här i stan är det lite si och så med yrkeskunnandet i tvätthallarna så risken finns nog att få kedjan tvättad med högtryck och silikonspray både på sadel och fotpinnar.
(Fan, nu är jag sådär tråkigt fördomsfull igen. Jag kanske ska göra en pilottest med någon av mina mindre fina hojar innan jag utgår ifrån att allt är skit. )
så risken finns nog att få kedjan tvättad med högtryck och silikonspray både på sadel och fotpinnar.
Har du o***t den!En bekant med puts-sjuka har gnussat både en MC sadel och en snöskoterdyna med något medel som var halkigt som satan och ångrat sig efteråt...
Själv tycker jag att det räcker med min egen glans på hojen... (hur många kan latin?)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|