Swedie skrev:MC? precis som MC har två bokstäver så är MC en 2 hjulig maskin. 4 hjul = bil
marief79 skrev:tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....
nä.. jag kör MC jag menade inte att det år TRÅKIGT o köra sån där mojäng, bara inte MC.marief79 skrev:tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....
Swedie skrev:MC? precis som MC har två bokstäver så är MC en 2 hjulig maskin. 4 hjul = bil
marief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..
Therudeboy skrev:En fråga bara, sen när blev en fyrhjuling sporthoj?
marief79 skrev:Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...
marief79 skrev:Det är svårt att få de reggade men det finns endel hojar som får köras på väg som inte är nån lek....kostar bara endel.... håller på att trimma min...
Va coolt....men lite riktigt med adrenalin är när harry haffa ligger i hassen...hihi..bolarn har en hjuling med dominator motor...lite stor men äckligt fu...ha det bra lmarief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..
marief79 skrev:tyvärr så håller jag inte med, har du provat köra själv?? 2 hjuliga glider man runt i fyrhjulingar racar man med....
Swedie skrev:Nä nu är vi för hårda på henne!! Fortfarande bättre än att komma hit o skryta om sportig bil Sånt trams åker ut.
Välkommen!
marief79 skrev:Motorgalen tjej äger en antal bilar, men den största adrenalinkicken får jag ut av min fyrhjuliga mc..
Blir du säkert. Det är mer motorcykel än en 4hjuling iallafallChirre skrev:Chirre: Har du någonsin kört en FWS?
Nä, får jag prova din? Jag kanske blir glatt överaskad.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|