Tänkte kolla om det är någon som har beställt från www.motowearshop.com
Hur är dom som leverantörer?
Tacksam för svar!
Hur är dom som leverantörer?
Tacksam för svar!
Även jag undrar det.
De har klart intressanta priser på skinnställ.
Rent generellt är jag alltid lite skeptisk mot att handla från spanska leverantörer som sen ska skeppa sakerna utomlands och det är baserat på egna erfarenheter. Har beställt rätt mycket till jobbet från just Spanien och i 8 fall av 10 är de allt annat än snabba. Visst brukar de alltid leverera men det kan ta lååång tid.
Jag hade nog börjat med att skriva ett välformulerat brev på engelska och hört mig för om vad som helst, t.ex hur tillvägagångssättet är med beställningar som ska skickas utomlands, vilken speditör de skickar med osv. Anledningen till det är att spanjorerna i många fall tyvärr är lite lika fransmännen vad gäller språkkunskaper. Många anser nämligen att de inte behöver kunna engelska helt enkelt och då brukar i regel servicenivån gentemot icke spansktalande bli därefter.
Får man ett hyffsat snabbt svar på bra skriven engelska ger det en relativt bra hint om hur pass seriösa de är att ha att göra med. Med lite tur är engelskan god och distribution sker med t.ex UPS eller DHL. Se för fan till dock att de inte skickar med deras motsvarighet till Posten för då är det långt från säkert att prylarna kommer fram och gör de det ska man vara glad om de är hela.
Kort sagt, kontakta dem och "känn efter" lite.
EDIT: Dra ihop ett gäng som ska ha nya ställ annars och samkör ner och köp på platsRiktigt fina hojvägar i Spanien...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |