Och oddsen för att han skulle hamna så lågt eller lägre lär vara exceptionellt höga.Räcker med 9a imorgon för JMart.
Hela Pramac talar om för honom vad just VM-titeln betyder för teamet och för Pramac.Känns som Martin kan gå på halvfart imorrn och ändå bli bättre än 9:a. Frågan är om han vill vinna så? Han är väldigt mycket racer och lite mindre taktiker(även om han blivit bättre på det).
Peccos chans är om Martin vill vara före i mål och tappar det tror jag, annars är det här klart.
Hela Pramac talar om för honom vad just VM-titeln betyder för teamet och för Pramac.
pramac – Qwant Search
Fast, reliable answers and still in trust: Qwant does not store your search data, does not sell your personal data and is hosted in Europe.www.qwant.com
Det enda hotet är väl att förare XX eller förare YY har för lite marginal (igen) och knuffar Martin av banan. Alternativt kör om för att sedan bromsa, har hänt förr.
I så fall säger på eftermiddagen kanske "snyggt / fult wing man:at" av XX eller YY ...
Eller kör som vanligt Martin.Hoppas verkligen inte vi får se hur det såg ut ifjol i Moto3
Alonso ökar med någon procentenhet!Du har rätt men när jag ser läget i % är jag glad kommentatorerna talar om poäng.
View attachment 506488
% av 703 poäng för MotoGP och 475 poäng för Moto2 och Moto3. Intressant är att mest överlägsen är David Alonso i Moto3 som dragit hem 83,37 % av 475 möjliga poäng.
Marquez säsong 2019 med 420 vunna poäng av 475 möjliga eller 88,4% , snitt 22,1 poäng per tävling är svårslaget oavsett hur man väljer att visa "rekord". Möjligen Agostini eller någon annan pionjär. Mick Doohan 1997 90%.Okej:
Kan inte kommentarerna sluta prata om hur många poäng en förare tagit, och istället prata om hur många procent en förare tagit av maximalt?
Det känns som att det i alla klasser pratar om nytt rekord för poäng på en säsong, och de nämner ofta att de slår MM, CS, JZ eller liknande.
Klart det blir nya rekord i antal poäng när antal GP ökar väldigt ofta.
Nja, Enea har gjort en del aggressiva omkörningar i år också...Dom som är tillräckligt snabba är MM och Enea. Enea tror jag inte gör det men MM.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|