Motul Solidarity GP of Barcelona 2024

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Ser värre och värre ut ju mera som man kollar på det.. 😐

View attachment 506536

har inga problem med loggan, tycker faktiskt den ser helt ok ut! Däremot teckensnitt i andra rubriker ser ut som en tonåring som vill skapa sci-fi-känsla. Synd också att de verkar ha behållt den trista jingeln.

Bifogat

• IMG_0225.jpeg
    IMG_0225.jpeg
    579.4 KB · Visningar: 29

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
har inga problem med loggan, tycker faktiskt den ser helt ok ut! Däremot teckensnitt i andra rubriker ser ut som en tonåring som vill skapa sci-fi-känsla. Synd också att de verkar ha behållt den trista jingeln.
Precis, loggan tycker jag är OK, möjligen kunde GP varit ifyllt i någon färg, men resten av texten blir svårläslig.

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Nu blir det en lång väntan på 2025
Vilket getingbo det kan bli Banjon och MM på fabrikarna,en Paco som blivit varm i kläderna och Quarten om yamma får ordning på grejerna
Hur går det med Bez och Martin på aprillia?
Samt några nya från moto2

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Nu blir det en lång väntan på 2025
Vilket getingbo det kan bli Banjon och MM på fabrikarna,en Paco som blivit varm i kläderna och Quarten om yamma får ordning på grejerna
Hur går det med Bez och Martin på aprillia?
Samt några nya från moto2
Men första testen med Banjon och MM i Lenovostallet på Ducati 2025 och Jorge Martin och Marco Bezzecchi på Aprilia är väl imorgon 19:e på Catalunya?
Eller byter dom team först till
Shakedown Test: 31st January – 2nd February ?
Sepang Test: 5th February – 7th February ?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Men första testen med Banjon och MM i Lenovostallet på Ducati 2025 och Jorge Martin och Marco Bezzecchi på Aprilia är väl imorgon 19:e på Catalunya?
Nä, det testas i nya stall med nya hojar imorgon. 👍
Ska bli spännande att se MM på en 2025.
Tror han kommer le lika brett som en rookie efter första testkörningen på en MotoGP-hoj. 😅

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Sant men test är en sak race en annan

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Ännu mer nyfiken Jmart på apan, måste jag säga. Hoppas att han ser glad ut efter första vändan 🤔
Räkna inte bort Bez heller.
Han har varit lite upp och ner i år men farten finns där. Stoner har sagt att han håller honom som en av de mer talangfulla förarna då hans förmåga/känsla att hitta grepp är riktigt bra.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Hittar inte silly season 2025-tråden nu av nån anledning så detta hamnar här?

Verkar som att Harley har startat ett samarbete med Dorna och att man har målsättningen att köra bagger-racing tillsammans med GP-racen. Kalla mig purist om ni vill men tycker detta låter som en otroligt tveksam utveckling. Jag vill se en serie som promotar snabbaste förarna i världen, inte en glorifierad gärdsgårdsserie som är mest show. Det är säkert jättekul att titta på men så är även tex dragracing eller hill climb, betyder inte att jag vill se det tillsammans med MotoGP :/

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj

Verkar som att Harley har startat ett samarbete med Dorna och att man har målsättningen att köra bagger-racing tillsammans med GP-racen. Kalla mig purist om ni vill men tycker detta låter som en otroligt tveksam utveckling. Jag vill se en serie som promotar snabbaste förarna i världen, inte en glorifierad gärdsgårdsserie som är mest show. Det är säkert jättekul att titta på men så är även tex dragracing eller hill climb, betyder inte att jag vill se det tillsammans med MotoGP :/

Jag har tittat en del på bagger-racing tycker det är skit kul och dom som kör är definitivt inte talanglösa
Betydligt roligare än tex moto-e
Men det vore nog roligare om superbike var support klass

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Nä, det testas i nya stall med nya hojar imorgon. 👍
Ska bli spännande att se MM på en 2025.
Tror han kommer le lika brett som en rookie efter första testkörningen på en MotoGP-hoj. 😅
Vet inte om alla som byter märke får lov att göra det just imorgon. Ibland gäller kontrakten till årsskiftet utan undantag

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?

På Assen har man ju fått stå ut med att se Mossberg ihop med MotoGP, så jag kan nog tycka att det kan vara kul med något supportrace när man är på plats. Men inget jag tänker kolla på TV.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år