Aryey
Masjävel and proud of it!
Firande borde bara få innehålla wheelies, stoppies och burnouts.....
Precis, loggan tycker jag är OK, möjligen kunde GP varit ifyllt i någon färg, men resten av texten blir svårläslig.har inga problem med loggan, tycker faktiskt den ser helt ok ut! Däremot teckensnitt i andra rubriker ser ut som en tonåring som vill skapa sci-fi-känsla. Synd också att de verkar ha behållt den trista jingeln.
Men första testen med Banjon och MM i Lenovostallet på Ducati 2025 och Jorge Martin och Marco Bezzecchi på Aprilia är väl imorgon 19:e på Catalunya?Nu blir det en lång väntan på 2025
Vilket getingbo det kan bli Banjon och MM på fabrikarna,en Paco som blivit varm i kläderna och Quarten om yamma får ordning på grejerna
Hur går det med Bez och Martin på aprillia?
Samt några nya från moto2
Nä, det testas i nya stall med nya hojar imorgon.Men första testen med Banjon och MM i Lenovostallet på Ducati 2025 och Jorge Martin och Marco Bezzecchi på Aprilia är väl imorgon 19:e på Catalunya?
Eller byter dom team först till
Shakedown Test: 31st January – 2nd February ?
Sepang Test: 5th February – 7th February ?
2025 Pre-Season Testing dates announced
Preparations for a new season of the world’s most exciting sport set to begin in Novemberwww.motogp.com
Sant men test är en sak race en annanMen första testen med Banjon och MM i Lenovostallet på Ducati 2025 och Jorge Martin och Marco Bezzecchi på Aprilia är väl imorgon 19:e på Catalunya?
Eller byter dom team först till
Shakedown Test: 31st January – 2nd February ?
Sepang Test: 5th February – 7th February ?
2025 Pre-Season Testing dates announced
Preparations for a new season of the world’s most exciting sport set to begin in Novemberwww.motogp.com
Ännu mer nyfiken Jmart på apan, måste jag säga. Hoppas att han ser glad ut efter första vändanNä, det testas i nya stall med nya hojar imorgon.
Ska bli spännande att se MM på en 2025.
Tror han kommer le lika brett som en rookie efter första testkörningen på en MotoGP-hoj.
Ja, sant!Ännu mer nyfiken Jmart på apan, måste jag säga. Hoppas att han ser glad ut efter första vändan
Förstår liknelsen men hade alternativet till poängsystemet vi har idag varit bättre?En äkta Mir/Nickey-hayden seger med 3 1:a platser vs. 11... Nåväl
Räkna inte bort Bez heller.Ännu mer nyfiken Jmart på apan, måste jag säga. Hoppas att han ser glad ut efter första vändan
Jag har tittat en del på bagger-racing tycker det är skit kul och dom som kör är definitivt inte talanglösaHittar inte silly season 2025-tråden nu av nån anledning så detta hamnar här?
Verkar som att Harley har startat ett samarbete med Dorna och att man har målsättningen att köra bagger-racing tillsammans med GP-racen. Kalla mig purist om ni vill men tycker detta låter som en otroligt tveksam utveckling. Jag vill se en serie som promotar snabbaste förarna i världen, inte en glorifierad gärdsgårdsserie som är mest show. Det är säkert jättekul att titta på men så är även tex dragracing eller hill climb, betyder inte att jag vill se det tillsammans med MotoGP :/
What new Harley-Davidson association could mean for MotoGP
Strategic partnership begins between Harley-Davidson and Dorna Sportswww.crash.net
Aprilia har såhär långt tagit 54 mästerskap i olika klasser, förmodligen de flesta i 125 och 250 men även i SBK 2010 och 2012 med Max Biaggi. ( The Roman emperor )
Vet inte om alla som byter märke får lov att göra det just imorgon. Ibland gäller kontrakten till årsskiftet utan undantagNä, det testas i nya stall med nya hojar imorgon.
Ska bli spännande att se MM på en 2025.
Tror han kommer le lika brett som en rookie efter första testkörningen på en MotoGP-hoj.
På Assen har man ju fått stå ut med att se Mossberg ihop med MotoGP, så jag kan nog tycka att det kan vara kul med något supportrace när man är på plats. Men inget jag tänker kolla på TV.Hittar inte silly season 2025-tråden nu av nån anledning så detta hamnar här?
Verkar som att Harley har startat ett samarbete med Dorna och att man har målsättningen att köra bagger-racing tillsammans med GP-racen. Kalla mig purist om ni vill men tycker detta låter som en otroligt tveksam utveckling. Jag vill se en serie som promotar snabbaste förarna i världen, inte en glorifierad gärdsgårdsserie som är mest show. Det är säkert jättekul att titta på men så är även tex dragracing eller hill climb, betyder inte att jag vill se det tillsammans med MotoGP :/
What new Harley-Davidson association could mean for MotoGP
Strategic partnership begins between Harley-Davidson and Dorna Sportswww.crash.net
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|