MP-Racing i Billesholm??

Runersten

Yamaha YZF-R1
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
R1
Hallå Hallå!!

Ngn här inne som vet om det har hänt ngt med M ute på MP-Racing i Billesholm?? Hade bestämmt med han med att fixa min hoj, men nu får man inte tag på han.. verken på mail eller tele .. va där en sväng igår och kollade också, men verkade rätt dött...

Så nån som vet?

Annars, ngn som vet ngt annat bra ställe att mappa/bänka hojen m.m.?

Tackar!!!
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Lämna inte iväg din motorcykel dit - om du nu skulle få tag i honom. Han har tagit på sig för mycket jobb genom åren utan att ha en plan på hur han ska slutföra det, med missnöjda kunder som följd. Ett par väntar fortfarande på att få ut sina hojar. Jag vet en som haft mer tålamod än vad man rimligen kan kräva. Bara för att bli sviken varje gång.

Det spelar ingen roll hur skicklig mekaniker den här personen är om motorcykeln ska bli stående i väntan på service, reparation eller bänkning och optimering.

Allt ovan skrivet i all välmening.
 

mcdekalen

mcdekalen
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kullavik
Hoj
08 fiddy 150cc
SBK ONE Har bänk sedan kan du kolla med Bc han känner en massa folk han bänkar cajbacks hoj nämligen.Sbk finns på nätet där har jag alltid blivit bra bemött dom ligger i Anderstorp.
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Lämna inte iväg din motorcykel dit - om du nu skulle få tag i honom. Han har tagit på sig för mycket jobb genom åren utan att ha en plan på hur han ska slutföra det, med missnöjda kunder som följd. Ett par väntar fortfarande på att få ut sina hojar. Jag vet en som haft mer tålamod än vad man rimligen kan kräva. Bara för att bli sviken varje gång.

Det spelar ingen roll hur skicklig mekaniker den här personen är om motorcykeln ska bli stående i väntan på service, reparation eller bänkning och optimering.

Allt ovan skrivet i all välmening.

Håller fullständigt mer Harmon Rabb.

Undvik MP-racing. Det som kommer därifrån är bra men det händer ofta att det tar oändlig tid för saker att bli klara där.

För några år sedan var jag tvungen att själv skruva ihop min hoj i hans verkstad. Mitt under högsäsong går han in i väggen med flera hojar under arbete. Det var många som var väldigt arga på honom då.
 

Sukke

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Bjärnum
Hoj
Aprilia Tuono rr -17 Suzuki GSXR 1100 -91 Honda VF750F -84
M på MP-Racing jobbar i sommar på en Mc-firma i Helsingborg och är tillbaka
i höst, detta tror jag han gör för att spara sig och inte gå i väggen igen.
 

Runersten

Yamaha YZF-R1
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
R1
Okey.. Har fått den känslan också..
Om han jobbar på ngt annat ställe, varför boka in min hoj sånna fall??
Har Börjat titta på andra håll med allt som ska göras..
 

Runersten

Yamaha YZF-R1
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
R1
Sådå.. då¨va allt bokat med folk som håller vad dom säger :)

Någon mer som har ngt och säga om MP-Racing i Billesholm??

Förstår inte vad han sysslar med!! Ser fram emot att få svar på tal från han om inget annat!
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Har bromsat hojar där vid ett par tillfällen, har gått hur smidigt som helst.
 

motojohan

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -09
Sådå.. då¨va allt bokat med folk som håller vad dom säger :)

Någon mer som har ngt och säga om MP-Racing i Billesholm??

Förstår inte vad han sysslar med!! Ser fram emot att få svar på tal från han om inget annat!

Mats jobbar i verkstaden hos Br. Nilssons Mc (honda) i Helsingborg sedan ett par månader tillbaka.
 

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Ort
landskrona
Hoj
zx7r, svart som natten
Lämna inte iväg din motorcykel dit - om du nu skulle få tag i honom. Han har tagit på sig för mycket jobb genom åren utan att ha en plan på hur han ska slutföra det, med missnöjda kunder som följd. Ett par väntar fortfarande på att få ut sina hojar. Jag vet en som haft mer tålamod än vad man rimligen kan kräva. Bara för att bli sviken varje gång.

Det spelar ingen roll hur skicklig mekaniker den här personen är om motorcykeln ska bli stående i väntan på service, reparation eller bänkning och optimering.

Allt ovan skrivet i all välmening.
lämna in r1 an på trimm + bänk körning på hösten så att han hade hela vintern på sej, kom på våren och då stog den på samma ställe orörd, han är kass på att hålla tider men jobben han gör är fantastiska , noggran o duktig men vänta så länge är drygt när man vill ut o köra, har en kompis som fick vänta över ett år på sin hoj, duktig är han men med facit i hand så hade jag hoppat trimm o bänken, o kört original
 

Dr Ksp

Riktiga män flyger med rotor
Gick med
20 Nov 2008
Ort
Malmö
Hoj
Hypermotard 1100S
Jag fick vänta drygt 11 mån på min hoj hos Mats, sept-aug,blev visserligen grymt bra,men missade nästan hela säsongen, för att inte snacka om alla gånger jag körde dit från Malmö för att finna att han inte var där trots att vi avtalat tid! satan va sur jag var på honom då! Om Team Aspenryd har jag bara gott att säga. Peter gör grymt bra jobb och håller deadlines. Till Mats försvar så måste man dock säga att han e otroligt noggrann och kompetent! men det räcker ju inte med det..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top