MP3-spleare när man joggar

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Något att tänka på, några rekomendationer osv. Behöver alltså tips om nån mojäng som man kan lyssna på musik i när man kutar.

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
IRivers MP3 spelare är dom bästa på marknaden just nu. Jens Of Sweden är bra men inte like bra som IRives.

Själv har jag en IRiver iFP-180T 128MB får plats med ca 25 låtar. Hur bra som helst, liten som fan är den åxo.

www.directman.com kolla in sidan.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Darre skrev:
IRivers MP3 spelare är dom bästa på marknaden just nu. Jens Of Sweden är bra men inte like bra som IRives.

Själv har jag en IRiver iFP-180T 128MB får plats med ca 25 låtar. Hur bra som helst, liten som fan är den åxo.

www.directman.com kolla in sidan.
Kostar vad? Köpes var?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Har en Sony Network Walkman som jag är mycket, MYCKET nöjd med. Köpte den för drygt 2 år sedan och då fanns det inte nån mindre att tillgå. :)

Får plats med ~60 låtar om man kör dom på ~66kHz.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
IO skrev:
Vill du köpa MP3 spelare hör av dig till mig via email på ilari@ifsab.se
Tack, men jag måste tyvärr ha den idag.

Det lutar åt Jens of Sweden, vad tror expertpanelen om det?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nisse Järnet skrev:
Sjung själv!! :kocko :tungan
Jaja, sist jag försökte mig på det anmälde grannara mig för Polisen. Det kom en piketstyrka som hojtade om att jag skulle sluta plåga de arma djuren.

Nåväl, en Jöns of Sweden är inhandlad. Jag tänkte nu gå ut på nätet och tjuva lite musik till densamma. Några förslag på bra ställen där man kan få tag på lite bra musik utan att göra rätt för sig?

tedebest

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 i scala 1:24
jag tycker att du ska köpa en creative muvo 128mb. jag har den. inga finnessr men vafan ska ändå bara vara i fickan.obs går att höja volymen på :)d e ju en finness.billig oxå ja köpte den i sommras för 1700 men går för 999:- nu. lycka till

TedebesT

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
tedebest skrev:
jag tycker att du ska köpa en creative muvo 128mb. jag har den. inga finnessr men vafan ska ändå bara vara i fickan.obs går att höja volymen på :)d e ju en finness.billig oxå ja köpte den i sommras för 1700 men går för 999:- nu. lycka till

TedebesT

Ledorden är: läs tråden innan du svarar. :fatta!

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag har en Creative MUVO 128 MB som jag kopte fran USA for lange sen via eBay. Jag tycker att den ar skitbra. Ca 11-12 timmars musik pa ett R3 batteri (AAA).

Nu har den display, armband foljer med (sitter perfa just ovanfor armbagen nar man tranar) och dessutom 2 batterihallare (lite onodigt men man kan valja mellan silver och bla). Jag ar i NY nu och 256MB spelaren som just kom verkar kosta runt $180 + tax (8,6% tror jag) + din frakt. Kontakta nan pa eBay och be dem skrota forpackningen och skicka i kuvert sa du slipper svensk moms.

Jag ar sa sugen sa jag kommer nog att kopa en san innan jag drar hem i januari. Jag dor inte utan display men saknar det litegrann. Den ar sa liten och platt att den alltid ligger i fickan. Det basta ar att man inte behover nan extra sladd - bara att plugga i en dator och tanka over. Lurarna suger - kop med KOSS Plug eller liknande nar du handlar.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Bingo skrev:
Jaja, sist jag försökte mig på det anmälde grannara mig för Polisen. Det kom en piketstyrka som hojtade om att jag skulle sluta plåga de arma djuren.

Nåväl, en Jöns of Sweden är inhandlad. Jag tänkte nu gå ut på nätet och tjuva lite musik till densamma. Några förslag på bra ställen där man kan få tag på lite bra musik utan att göra rätt för sig?

oh helvete.. skiter du pengar eller? gå o köper en MP3 spelare bara för du ska jogga? vill du bli kompis med mig? ;) :tuttar :tungan

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Alltså, en Jens of Sweden är en MP3-spelare. Jag har köpt 128Mb-varianten för 1 695 kr, skattat och klart. Den har display, radio, pluggas rakt in i en USB-port utan sladd, jag har provat tanka hem och spela upp och det fungerade bra. Tack för alla förslag och snabbrecensioner men jag har inga problem på den fronten längre. Nu vill jag veta var man kan stjäla musik. Inte för att jag tänker göra det för sån är inte jag, men det skulle vara roligt att veta var ni gör det :rolleyes:

En fråga till er som har likadana. Borde man inte kunna använda den som en portabel hårddisk?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag köpte mig en Frontier Labs NEX IIe i våras och är skitnöjd. Det enda man möjligtvis kan klaga på är att den är lite större än en del av spelarna på marknaden (tar två vanliga AA batterier).

Det bästa i mitt tycke är att den stöder CompactFlash och då var det bara att plugga i 1GB minnet från kameran och vips så rymmer jag massor med låtar.

Den finns att köpa här:

http://zebramedia.biz/product_info....id=37&osCsid=a831ccf7bf6bc321beabf928e55d4a52

Lurarna som följde med har jag dock aldrig använt men de såg lite plastiga ut.

Hursom, mycket spelare för pengarna i mitt tycke :tummenupp

EDIT: hann inte se posten att du redan köpt

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu har jag testat och är lite imponerad av den lille jäkeln. Den är stor som en cigarrettändare och kan inte väga mer än 30-40 gram men låter riktigt bra med de medföljande lurarna. Batteriet laddas via USB-porten. Lite plastig dock. Det är väl sånt man får räkna med när grejerna kommer i en aluminiumtub.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...