mp3spelare

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Det beror helt på vad som är ett rimligt pris, hur stor den får vara och om det måste vara schysst design.

Tex finns det en på Clas Ohlson för knappa 1000:- 128 Mb. Hur den är har jag ingen aning om, såg bara en bild i katalogen.

Iriver och Jens of Sweden gör grymt snygga saker men då kostar det minst det dubbla för samma minne. Iriver tycker jag jäkligt bra om iFP-180 kostar ca 2000:-, snygg, 128 Mb (25-35 låtar), FM radio osv. Helt klart prisvärd tycker jag. Vill man dubbla minnet så får man lägga på en tusenlapp till, ytterligare dubbla en gång så är det ytterligare en tusenlapp. 512 Mb ligger alltså på ca 4000:-

Vet inte om du blev klokare av det här, har bara tagit upp små smidiga saker. Naturligtvis finns det med grym kapacitet för ett antal tusenlappar men då är det ganska stora saker vi snackar om. Om man vill ha mycket kapacitet tycker jag att det bästa är att köpa en MD- eller CD-spelare som klarar MP3 och släpa på lite skivor istället.

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Om du nöjer dig med en ganska stor sak och inte vill släpa på en massa cd-skivor kan du ju köpa typ en Creative Labs Jukebox som rymmer 10 GB. Men då har den ju samma storlek som en CD-spelara. Kostar ungefär 2000 kr.

Last edited:

Adobe

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Yamaha Neos 100cc
Netto har en MP3 spelare nu, för ynka 400:-

Livsmedelskedjan Netto i Göteborg..

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...