Mpg-filer

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Någon vänlig själ som kan förklara för mig vilket program som klarar av att spela upp Mpg film ?
Jag har provat mediaspelaren, Divx & real player men skiten bara står och tuggar sedan hänger den sig (har Windows XP).

Tack på förhand

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Otee skrev:
Någon vänlig själ som kan förklara för mig vilket program som klarar av att spela upp Mpg film ?
Jag har provat mediaspelaren, Divx & real player men skiten bara står och tuggar sedan hänger den sig (har Windows XP).

Tack på förhand

Jag kör med POWER DVD xp.

Plus att jag var in på www.divx.com & tog hem de senaste, jag har aldrig haft problem, allt har jag kunnat se

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Jag provade att ladda ner nya Divx men det hjälpte inte. Tror det är något fel på filen istället eftersom den bara hänger sig.
Tack ändå.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Otee skrev:
Jag provade att ladda ner nya Divx men det hjälpte inte. Tror det är något fel på filen istället eftersom den bara hänger sig.
Tack ändå.

Hejsan om du har ICQ, kontakta mig då på mitt ICQ nr: 140594442 så skickar jag över sakerna.......

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Otee skrev:
Tack ändå.
Troligtvis är det en mpeg 2 fil du fått tag på(Svcd format) Kontakta mig via icq så skickar jag dig ett codec så att det funakr i mediaspelaren:)

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
ICQ har jag inte grabbar men msn har jag.
Min adress dit är hbg24@msn.com
Så hade ni kunnat skicka det dit så hade det varit kanon.
:bow :bow

Tack på förhand

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...