Msn ?

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
Hallå! Satt o fundera på hur många hoj-människor från stockholmstrakten (eller i övriga sverige) man har på MSN att prata med.. satt o räknade på min msn och fick fram antalet 0.
Så ni som känner för lite fler bekanta får gärna kasta in mig på msn ! Känner ungefär ingen som åker hoj så atte, kunde ju vara kul osv..

zi0n@bredband.net

Ha det najs!! :tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tanken är god och i Gbgdelen har vi just en sån tråd. I nuläget när jag sitter på jobbet en lördag så har jag alltid nån att snacka skit med (jag addar alla utan snopp för att ragga på dom såklart :tuttar). Vissa funkar man bra med och pratar dagligen med, andra säger man hej till en gång i halvåret.

Prata med folk från hela Sverige kan var kul men såna där kontakter rinner ofta snabbt ut i sanden. Jag önksar dig lycka till iaf och adda mig om du vill det ;).

/msnmästaren :rolleyes:

RIKKO

the man,the myth,the concept.
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
Kawasaki Z750
Hallå! Satt o fundera på hur många hoj-människor från stockholmstrakten (eller i övriga sverige) man har på MSN att prata med.. satt o räknade på min msn och fick fram antalet 0.
Så ni som känner för lite fler bekanta får gärna kasta in mig på msn ! Känner ungefär ingen som åker hoj så atte, kunde ju vara kul osv..

zi0n@bredband.net

Hej du ,tog tillfället i akt och la tilll dig på min msn

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Du finns nu bland den skara utvalda meniskor på min MSN..

//Henrik

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

zi0n@bredband.net

ad dig så får pinky jobba i fre :D

Last edited:

Jk=SWE=

Raider of the lost fultjack.
Gick med
6 Jan 2007
Hoj
HD Bobber -06
Vågat......jag har redan en massa människor som jag inte känner på min MSN. Det är jobbigt nog.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...