Muc off högtryckstvätt?

• Thread starter Raderad medlem 61114
  • Start date

Raderad medlem 61114

Guest
Någon som har en sådan? Är den värd att köpa? Håller den? Jag har ganska dåliga tvättmöjligheter, men skulle nog kunna koppla in den i soprummet intill garaget och smygtvätta ibland :) Då verkar den rätt lätt och smidig.

Raderad medlem 61114

Guest
Absolut, så har jag alltid gjort när inte högtryck funnits till hands. Men jag ogillar att inte få blåst av så mkt skit som möjligt innan jag börjar svampa...

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Min biltema är över 10 år o har gått stenhårt med att tvätta fasader i veckor i streck 8 Tim om dagen o håller kanon, nu är min den största men håller dom mindre samma kvallite så rekommenderar jag biltema tvättar före allt annat i likvärdig pris nivå.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Annars är Ava högtryckstvättar helt fantastiska, suverän kvalitet, grymt prisvärda och oslagbar garanti. Jag har denna och är supernöjd:

Finns även mindre och smidigare modeller:

Raderad medlem 61114

Guest
Kör ner till en automattvätt och offra tjugo kronor på att få bort skiten och sen fixar du fintvätten där hemma.
Billigt och bra.
Faktiskt.. vi har ju ändå precis fått en tvättstation i byn :)

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Jag har en som jag är riktigt nöjd med. Du får med allt du behöver och kvaliten känns bra. Slangen är keff men man vänjer sig. Haft två. Första hade motorfel tidigt men den andra har hållt länge. Har du ont om plats så är den perfekt. Bra också med munstycken för olika syften och medföljande foamlance. Köpvärd.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Jag har en som jag är riktigt nöjd med. Du får med allt du behöver och kvaliten känns bra. Slangen är keff men man vänjer sig. Haft två. Första hade motorfel tidigt men den andra har hållt länge. Har du ont om plats så är den perfekt. Bra också med munstycken för olika syften och medföljande foamlance. Köpvärd.
På vilket sätt är slangen dålig?
Jag har en gammal Nilfisk med lång slang men den är otroligt bänglig och styv.
Nästa maskin ska ha en smidigare slang.
Jag är helt inne på en mindre och nättare maskin, jag är ändå inte intresserad av vansinnestryck, bättre med smidighet.

De där AVA, vad ingår i paketen där? Otroligt lite vettig info på sidan.

n_andersson

Sporthojsnörd
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Night Rod. kawa 450
På vilket sätt är slangen dålig?
Jag har en gammal Nilfisk med lång slang men den är otroligt bänglig och styv.
Nästa maskin ska ha en smidigare slang.
Jag är helt inne på en mindre och nättare maskin, jag är ändå inte intresserad av vansinnestryck, bättre med smidighet.

De där AVA, vad ingår i paketen där? Otroligt lite vettig info på sidan.
Screenshot_20230309_083248_Chrome.jpg
Räcker inte den infon?
Grymt nöjd med min AVA

Raderad medlem 61114

Guest
Annars är Ava högtryckstvättar helt fantastiska, suverän kvalitet, grymt prisvärda och oslagbar garanti. Jag har denna och är supernöjd:

Finns även mindre och smidigare modeller:

Verkar jättebra, men nu tänkte jag mig en tvätt för kring 1300kr som jag hittade på rea ? Jag har ingen annan användning för den än att tvätta motorcykeln, och begränsat med plats :)

Men firman kankse behöver en ?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...