Muhahahahahaha!!! Rätt åt aset!

kawa_star

wroooooom.....
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX12R med titan-helsystem, mini blinkers, svart glas mm.
:D hehe...håller me, han kan gärna sitta lite till...
jailed.gif

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
sådana människor borde aldrig få tillbaka sitt körkort... borde förbjudas att komma ens i närheten av ett fordon...

mattsson

Säger dom blubb blubb?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillf. hojlös
Nån mer än jag som såg tv-programmet "Vi fick låna en ängel" som gick igår (Fredag). Två års fängelse för att ha kört ihjäl en sju-åring på fyllan... Det är nästan så man borde hyra in domare från Texas vid såna rättegångar istället.

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Hur överlever man sex dagar i häktet, han måste väl ha fått käk och sånt, konstigt att dom inte märkte att dom hade en extra idiot vid utfodringen :confused:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Mr. Fraghappy skrev:
Hur överlever man sex dagar i häktet, han måste väl ha fått käk och sånt, konstigt att dom inte märkte att dom hade en extra idiot vid utfodringen :confused:
Önsketänkande är väl att han var tvungen att dricka sin egen urin och fånga kackerlackor och tusenfotingar för att överleva de sex dygnen.. :brynad

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ugluk skrev:
Önsketänkande är väl att han var tvungen att dricka sin egen urin och fånga kackerlackor och tusenfotingar för att överleva de sex dygnen.. :brynad

Eller så drack han toavattnet......

Anna

tuff brud i lyxförpacknin
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Drag star 1100-03
mattsson skrev:
Nån mer än jag som såg tv-programmet "Vi fick låna en ängel" som gick igår (Fredag). Två års fängelse för att ha kört ihjäl en sju-åring på fyllan... Det är nästan så man borde hyra in domare från Texas vid såna rättegångar istället.

Ja, jag såg det!
Fy faaaan för familjen, vilken sorg!! :gråta Jävla kille som skulle ut o köra när han hade druckit brännvin. Skulle sitta 45 år i fängelse och sen bli påkörd av en bil!!! (jag ställer upp o köra på han)

Mcbrud

Guest
Rattfylleri borde likställas med mordförsök och grovt vapeninnehav tillsammans. Minimum straff på sisådär livstid.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mcbrud skrev:
Rattfylleri borde likställas med mordförsök och grovt vapeninnehav tillsammans. Minimum straff på sisådär livstid.

Nix, eftersom du inte kan ta ansvar för vad du gör när du är full.

Jag får sån JÄVLA ångest när jag far fram i 80 med glassräcern på en obefintlig grusväg och det finns barn i närheten, men jag kanske inte hade kännt likadant om jag varit berusad.

Sån är lagen. :eek: weirdo.

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM660
Det hade nog varit bättre att polisen skötte sitt jobb så att han hade blivit åtalad av en åklagare.
Nu går han antagligen helt fri pga polisens slarv.

Men ni kanske tycker det var ett hårt straff att sitta i häktet några dagar?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KawaF3771 skrev:
Och alla som kör mot rött/stopskylt borde kastreras :fakta

Jag tycker att vi ska införa allmänn hängning på de som bär fula kläder..........

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
mattsson skrev:

Nää... jag såg aldrig det... (visste inte att det gick) men jag läste artikeln som va med i nån av kvällstidningarna... och en artikelserie som dom hade för nåt år sen.

FY FÖR FAN.....!!! Vad är det för fel med det här jävla landets straffskala.....

Finns ju ingen jävla rim o reson. Nää... kör man på fyllan o dessutom berövar en männsika livet... då skulle man fan få händerna kapade...så att man ALDRIG mer kunde sätta sig bakom ratten... :fakta

DET vore väl inte mer än rätt åt dom jävlarna...!!! :finger :mad:

TÄNK vilket slöseri med liv... bara för att nån jävla planta tänker med k u k e n... o tror att det går att köra bil även om dom är packade... (för all del det kan va nån som tänker med f i t t a n oxå)

Nää... tamejfan vad jag blir förbannad...!!! :mad: :mad: Och det finns INGEN JÄVLA UNDANFLYKT I VÄRLDEN som ursäktar det dom gör....

Jag lider med er alla som mist någon p.g.a nåt fyllo.. det är inte rättvist... o alla er som fått era liv förstörda på annat sätt med skador o så..!!

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Håller med MadHonda! (och de andra som tycker likadant).
Att sätta sig i en bil, när man har druckit, det är nog det lägsta
en människa kan göra!(i mina ögon iaf) (okej, mord,dråp mm, är självfallet värre!)
Men att man är så packad att man inte kan fårstå att man inte är
kapabel till att köra, det blir man inte, och blir man det iaf, så lyckas man
nog inte äns krypa upp i förarstolen! Än mindre träffa tändningslåset.
Och straffet borde ju jämnföras med (som McBrud skriver).
mordförsök och grovt vapeninnehav.
En bil på 1000-1500kg är ingen leksak, och
det vet väl ALLA, till och med när man har någon/några promille
i blodet!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Men vaffan, om man blir kvarglömd får man ju göra lite väsen av sig....

Eller sov han ruset av sig??

/ZZZZzzzzz......

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
mattsson skrev:

Attans det missade jag :( min morsa har tydligen talat med föräldrarna dagen efter olyckan :rolleyes: sorgligt :gråta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...