Multisport tjej?

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Söker en konditionsstark och glad tjej som är intresserad av hård träning och äventyr. Vi är tre hårt satsande killar med erfarenhet av träning och idrott på hög nivå. Men saknar en tjej i laget. Två medlemmar finns i Mora och jag i Sthlm. Så vi ser helst en tös från Dalarna eller Sthlm. Möjlighet att få utrustning typ löparskor, kängor, lättviktställ mm gratis eller till stark reducerat pris.
Tävlingen heter Spero Challenge 2004 och går 20-23 Maj i Karlstad. Tävlingen beräknas ta ca 48 timmar.
:)

Info: http://www.multisport.org/2004/#

Momenten är:

*Löpning
*MTB (egen utrustning)
*Inlines (egen utrustning)
*Treeking
*Kanot (tillhandahålls av arrangören)
*Lite klättring
*ev. simning om vädret tillåter.

/Anders B "Team Bad Boys Multi"

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Låter mer som du är ute efter en vältränad tjej att gå på månskenspromenader med :tuttar
Oj tyvärr, tävlingen blev inställd men du kan väl komma hem till mig istället :tungan

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Kul det verkar vara, måste hon vara snygg? :rolleyes:
Annars var det någon film här på sporthoj där det var en tjej som åkte cross, inte så fin men ingen tjej som bangar iaf! :lol

Det ska vara en tjej från Dalarna, snäll söt och rar! ;)

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Madhonda skrev:
Tjing....:hej jag ä i alla fall från Dalarna... närmare bestämt Borlänge...!!

Ah :hej
Man brukar vara vid kupolen och köpa lite... ;)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Har tidigare kört multisport och just med ett lag med 3 grabbar och jag ensam tjej.
Det var super och jag älskade verkligen all utmaning.
Önskar jag vore i kondition för 2004 (ni är sent ute). Hade det vart för 2005 hade jag sagt ja på en gång.

Har ju all utrustning som krävs kvar.
Dock har jag funderingar på att köra Sv. klassikern i år och starta med Vättern Runt.

Önskar er verkligen lycka till och är avis som bara den :Bugar

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ja det var ju synd. Lite sent ute är det men vi kör järnet i Maj. Ser det som en bra tävling att svetsa gruppen med. Så 2004 är ett förvärmnigs år för oss. Men bara att köra på.

Lycka till med klassiker. Ta Vasan först :) Men har du inga mil i benen så gör du nog rätt.
Ha de gött.

Liwa1 skrev:
Har tidigare kört multisport och just med ett lag med 3 grabbar och jag ensam tjej.
Det var super och jag älskade verkligen all utmaning.
Önskar jag vore i kondition för 2004 (ni är sent ute). Hade det vart för 2005 hade jag sagt ja på en gång.

Har ju all utrustning som krävs kvar.
Dock har jag funderingar på att köra Sv. klassikern i år och starta med Vättern Runt.

Önskar er verkligen lycka till och är avis som bara den :Bugar

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
HOLYMACARONI! det var fanemä ingen billig tävling dedär...

Först kostar det 4000 papp
och sen en MTB på det som går på några tusen
och sen inlines som också går på nån tusenlapp iallafall...

Iofs är det bara en en gångssumma ju iallafall för MTB'en och inlines väll... men men...
Jag har dock inte konditionen till det men jag ska utan tveckan göra det när man har skaffat sig bil o KK osv ... se vart ens gränser går nån stans.

Men lycka till!!!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Känns lite konstigt att ni letar på en sida som domineras av det manliga släktet... Pröva nån vanlig "community". Eller sätt upp lappar på sportclubs t.ex. S.A.T.S.

Lycka till iaf.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Badkarma skrev:
Ja det var ju synd. Lite sent ute är det men vi kör järnet i Maj. Ser det som en bra tävling att svetsa gruppen med. Så 2004 är ett förvärmnigs år för oss. Men bara att köra på.

Lycka till med klassiker. Ta Vasan först :) Men har du inga mil i benen så gör du nog rätt.
Ha de gött.

Nja, blir vättern först i så fall. Har ju kört den tidigare. I maj säger du, hmm då tåls det att tänka på för min del.
Jag tänkte köra igång i Mars med löpning och cykling så fort det blir snöfritt. Ev köra MTBn om det är snö kvar då. Har ju lite träning kvar i kroppen i alla fall genom innebandy två gånger i veckan och matcher.

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Klart vi annonserar på www.litepac.com mm. också. Men man vet aldrig var man kan hitta en rolig tjej. :) Lite höftskott att skriva här, men men. Vi är ju lite sent ute för tävlingen i Maj så det gäller att synas.
Går en två veckors kurs på SAFE nu på tisdag så det finns nog möjligheter där med.
Tack för lycka till.

/Anders

Firefly skrev:
Känns lite konstigt att ni letar på en sida som domineras av det manliga släktet... Pröva nån vanlig "community". Eller sätt upp lappar på sportclubs t.ex. S.A.T.S.

Lycka till iaf.

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Liwa1 skrev:
Nja, blir vättern först i så fall. Har ju kört den tidigare. I maj säger du, hmm då tåls det att tänka på för min del.
Jag tänkte köra igång i Mars med löpning och cykling så fort det blir snöfritt. Ev köra MTBn om det är snö kvar då. Har ju lite träning kvar i kroppen i alla fall genom innebandy två gånger i veckan och matcher.

Låter bra det. Hör av mig om vi skulle få tag i en tjej. I vilket fall är det bra med reserv annars om intresse finns. Kör hårt.
Men du har väl dubb på MTB'n och skorna ut i skogen nu vet ja.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Badkarma skrev:
Låter bra det. Hör av mig om vi skulle få tag i en tjej. I vilket fall är det bra med reserv annars om intresse finns. Kör hårt.
Men du har väl dubb på MTB'n och skorna ut i skogen nu vet ja.

Intresse finns, så vi kan pma varandra när jag vet hur mitt schema ser ut och träningen är igång.

Jepp, kör med Nokia dubbdäck.

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Låter bra det :)
Köpte nya Icebug skor i dag..Så nu jävlar.

Liwa1 skrev:
Intresse finns, så vi kan pma varandra när jag vet hur mitt schema ser ut och träningen är igång.

Jepp, kör med Nokia dubbdäck.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife