Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tjoho
Tänkte dela med mig av en påtvingad provkörning av Ducces "motardwannabe"-hoj
Var hos min lokala handlare (500m hemmifrån) som hade ett par flångnya moppar som stod, Prova !!!!!...........-Nä, en annan gång..........PROOOOOOOVA..........okej
Så heda muppar iväg på denna tingest som känns väldigt o-ducati. man sitter kungligt å motorn går bra!!! Vilket ös...........(jaja, tänk på att jag åker motard nu)
Hur lättsvängd som helst, känns ungefär som en Duke i chassit trots typ 200kg torrvikt fast med en motor på steroider....
Tänkte inte på utseendet som när man sett den på bild.
Ett par Rennsport/supercorsa å någon kugg mindre fram så kan man nog åka läbbigt fort på bandagar
När jag blir gubbe ska jag ha en sådan!!!
Prova om ni får chansen, mera lättsvängd, lättkörd moppe är svårt att hitta.
Tänkte dela med mig av en påtvingad provkörning av Ducces "motardwannabe"-hoj
Var hos min lokala handlare (500m hemmifrån) som hade ett par flångnya moppar som stod, Prova !!!!!...........-Nä, en annan gång..........PROOOOOOOVA..........okej
Så heda muppar iväg på denna tingest som känns väldigt o-ducati. man sitter kungligt å motorn går bra!!! Vilket ös...........(jaja, tänk på att jag åker motard nu)
Hur lättsvängd som helst, känns ungefär som en Duke i chassit trots typ 200kg torrvikt fast med en motor på steroider....
Tänkte inte på utseendet som när man sett den på bild.
Ett par Rennsport/supercorsa å någon kugg mindre fram så kan man nog åka läbbigt fort på bandagar

När jag blir gubbe ska jag ha en sådan!!!
Prova om ni får chansen, mera lättsvängd, lättkörd moppe är svårt att hitta.