Jahopp.
Gör en egen liten tråd då. Tänkte till sommaren när det är som varmast, En roadtrip.
Själv vill jag åka norr ut. Ingen destination är fast än. Så tänkte höra om någon/några har lite tips om resväg och sevärdigheter.
Detta är ingen tävling eller något. Om någon vill testa(räjsa) sina hojar så kan man ju bestämma någon mack el liknande man kan mötas på. Eller om man bara väntar in de andra. För jag tror inte alla har lust att pressa sin hoj till max.
Det jag är ute efter i denna trip är att se mig omkring och se olika miljöer och liknande.
Det som är viktigast är att ha en driftsäker hoj.
Bra däck, kedja/drev & liknande.
Ja mer info och sånt får väll komma framöver, Om någon har tips på var/vad man kan åka och titta på skriv gärna.
Själv bor jag i Östergötland och kan mötas i Linköping.
Jag har sagt 10 personer MAX.
1 kottson
2 Mårten = Cagiva raptor
3 rasmus = razze
4 Joel = Nitarn
5 Gustav= Xises
6 Jonathan = Wo0nte
Min packlista:
Stormkök med T-röd som bränsle
Kläder(kalsonger, extra strumpor)
Köper mig en tankväska på Biltema att ha GPS/Karta, telefon och liknande i.
En sån här diskgrejsimojs som har en svamp typ och diskmedel i.
Mer kommer, ta inte med tunga och onödiga grejor. Mycket finns att köpa på vägen.
Gör en egen liten tråd då. Tänkte till sommaren när det är som varmast, En roadtrip.
Själv vill jag åka norr ut. Ingen destination är fast än. Så tänkte höra om någon/några har lite tips om resväg och sevärdigheter.
Detta är ingen tävling eller något. Om någon vill testa(räjsa) sina hojar så kan man ju bestämma någon mack el liknande man kan mötas på. Eller om man bara väntar in de andra. För jag tror inte alla har lust att pressa sin hoj till max.
Det jag är ute efter i denna trip är att se mig omkring och se olika miljöer och liknande.
Det som är viktigast är att ha en driftsäker hoj.
Bra däck, kedja/drev & liknande.
Ja mer info och sånt får väll komma framöver, Om någon har tips på var/vad man kan åka och titta på skriv gärna.
Själv bor jag i Östergötland och kan mötas i Linköping.
Jag har sagt 10 personer MAX.
1 kottson
2 Mårten = Cagiva raptor
3 rasmus = razze
4 Joel = Nitarn
5 Gustav= Xises
6 Jonathan = Wo0nte
Min packlista:
Stormkök med T-röd som bränsle
Kläder(kalsonger, extra strumpor)
Köper mig en tankväska på Biltema att ha GPS/Karta, telefon och liknande i.
En sån här diskgrejsimojs som har en svamp typ och diskmedel i.
Mer kommer, ta inte med tunga och onödiga grejor. Mycket finns att köpa på vägen.
Last edited: