MV Agusta F4 S

bubben

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
ingen ännu
Funderar på att inhandla en sådan. Någon här på forumet som har erfarenheter av modellen/märket? Det är helt klart den
grymmaste hojen jag sett i verkligeheten hittils. Är medveten om
pris/andrahandsvärde men det är ju kul att vara orginell.

MVH

Bifogat

• mv.jpg
    mv.jpg
    22.3 KB · Visningar: 491

bubben

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
ingen ännu
Jag får snart försäkringspengar för bilen. Sen så såg jag Agustan och blev lite kär :) :rodnar . Så nu tänker jag i banorna att köpa en gammal jättebillig bil och lägga pengarna på denna hoj.
Hur skulle nu gjort? Halvbra bil och halvbra hoj eller helgrym hoj och totalkass bil :D . Eller allra värst fin bil och ingen hoj
(som innan) :skrämd

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM660
Vet inte hur många det är som säljer MV i Sverige men www.superbike.se har tagit hem några som de sålde förra året.
Sen vet jag att Ahlqvist i göteborg har/hade en begagnad som rullat väldigt lite.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
bubben skrev:
Jag får snart försäkringspengar för bilen. Sen så såg jag Agustan och blev lite kär :) :rodnar . Så nu tänker jag i banorna att köpa en gammal jättebillig bil och lägga pengarna på denna hoj.
Hur skulle nu gjort? Halvbra bil och halvbra hoj eller helgrym hoj och totalkass bil :D . Eller allra värst fin bil och ingen hoj
(som innan) :skrämd

Jag kör en gammal saab från tidigt 80-tal för att ha råd med den hoj jag vill ha.

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Har sett en sån i verkligheten på mc-huset här i malmö.. snyggare hoj har jag aldrig sett... SATSA allt på den o köp en sleten bil..

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
kiko skrev:
Ava MC ??
Har de en MV stående nu oxå ... bara sett Benelli'n de har.

mm.. de har både en benelli och en augusta inne, måste dit å pilla lite i veckan tror jag.
förresten, nån som vet exakt vad "propellrarna" i häcken på benellin är till för?

KNAS

Fotograf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EOS 1D MKII
J-Bone skrev:

förresten, nån som vet exakt vad "propellrarna" i häcken på benellin är till för?
Tornadon har radiatorn till vattenkylningen monterad under cutsen där bak. Då den monterad där inte kan kylas av fartvinden har de monterat fläktar som skapar lite luftcirkulation.

Bifogat

• benelli.jpg
    benelli.jpg
    14.3 KB · Visningar: 219

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
bubben skrev:
Funderar på att inhandla en sådan. Någon här på forumet som har erfarenheter av modellen/märket? Det är helt klart den
grymmaste hojen jag sett i verkligeheten hittils. Är medveten om
pris/andrahandsvärde men det är ju kul att vara orginell.

MVH
Det jag vet är att den blivit höjd till skyarna av motorcykelpress världen över.
Sägs ha det bästa chassit som någonsin tillverkats för en serieprocucerad motorcykel.

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
se till att testa den innan du köper bara, tyckte att den verkade ruggigt obekväm när jag torrkörde lite..

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...