Fast inte lika tuff som denna reg. skylten.kaZmur skrev:Har du allvarligt bogge som regnr? Tuffigt...
cRoC skrev:1 HD Road King Classic -02
Suzuki GSX 1100 -89 (Totalrenoverad)
1 Honda CBX 1100 (Utnämnd till Sveriges finaste -01)
1 Honda CR 125 -91
1 TZR -87
Är du medveten om att du själv har en hoj som i motorcyklarnas värld är lika vanlig som en Volvo 740? Jag skulle inte vilja ha en hoj som alla andra har men än sen då. Varje person väljer den hoj han vill ha och då finns det ingen anledning för någon annan att hacka på den bågen för det.F1skeN skrev:Honda CBX 1100 är jag imponerad av.. men seriöst.. en HD, två 80-talare och en 91.a?
Pfft..
cRoC skrev:Ja CBXen är ju värderad minst dubbla din hoj, dessutom är det inget fel på modellen, en otroligt fin klassiker. Lite mer hoj än ditt plastpaket, rejsa?
1. Inte vad jag hörde, förresten står den väl på ditt rum?F1skeN skrev:1. Och du, extremo, hackade polaren din som du försvarar inte lika mycket på vad som står i mitt garage?
2. Välkommen hit att rejsa, be my guest
cRoC skrev:Ja CBXen är ju värderad minst dubbla din hoj, dessutom är det inget fel på modellen, en otroligt fin klassiker. Lite mer hoj än ditt plastpaket, rejsa?
Estremo skrev:1. Inte vad jag hörde, förresten står den väl på ditt rum?
2. Gärna.
3. Nu ska vi vara glada små vänner allihopa.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |