Nä nu jävlar !!

Krachkungen 1

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Malmooäää
Hoj
niente... (för tillfället)
Sitter å lusläser som vanligt på sporthoj... typ vana och intresse.. min tjej är fullständigt ointresserad i motorcycklar för övrigt men igår går hon förbi mig när jag sitter på sidan och kollar, då frågar hon mig om den nya r6:an var snygg ?! och sen säger hon att motogp är på sön och funderar på att sitta och kolla med mig på motogp !!!! får bara mardrömmar på att tänka på det ! funderar starkt på att köpa en restresa till henne och hennes polare så jag slipper sitta vid sidan om henne på motogp.. vafan !! får man inte ha nått intresse för sig själv ?? :argpådato
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Krachkungen 1 skrev:
Sitter å lusläser som vanligt på sporthoj... typ vana och intresse.. min tjej är fullständigt ointresserad i motorcycklar för övrigt men igår går hon förbi mig när jag sitter på sidan och kollar, då frågar hon mig om den nya r6:an var snygg ?! och sen säger hon att motogp är på sön och funderar på att sitta och kolla med mig på motogp !!!! får bara mardrömmar på att tänka på det ! funderar starkt på att köpa en restresa till henne och hennes polare så jag slipper sitta vid sidan om henne på motogp.. vafan !! får man inte ha nått intresse för sig själv ?? :argpådato

Bli glad istället .. gillar hon hojar så kommer hon ha mer överseende i sommar när du är ute o åker :tummenupp
 
Last edited:

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Du har det bra du. Jag skulle fan bli rätt glad om tjejen delade mitt intresse.
Men istället när jag ska se motogp så är det mest klagomål.
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Det är väl mest bra, men jag förstår vad du menar. Ibland vill man göra något själv också.
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
stick på restresan själv o skaffa en ny ointresserad flamma..... :huvet

Detta e säkert årets flamebait men va fan...

VA GLAD ÖVER ATT NI HAR SAMMA INTRESSE ISTÄLLET....
det va ju det du ville höra ändå... :)
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Hon är garanterat ute efter något, man känner igen tecknen: Först får de en att bli konfunderad/bli ur balans sen, PANG! så sitter man där i nått radhus med hund, småfolk och tänker att en sån här solig och fin eftermiddag borde man passa på att gå på loppis... BE AWARE!!!
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Krachkungen 1 skrev:
Sitter å lusläser som vanligt på sporthoj... typ vana och intresse.. min tjej är fullständigt ointresserad i motorcycklar för övrigt men igår går hon förbi mig när jag sitter på sidan och kollar, då frågar hon mig om den nya r6:an var snygg ?! och sen säger hon att motogp är på sön och funderar på att sitta och kolla med mig på motogp !!!! får bara mardrömmar på att tänka på det ! funderar starkt på att köpa en restresa till henne och hennes polare så jag slipper sitta vid sidan om henne på motogp.. vafan !! får man inte ha nått intresse för sig själv ?? :argpådato


Mår du bra?
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Förresten, vad har detta med banåkning för allmänheten att göra? :va
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Sluta röka den där billiga skiten och njut av livet istället.
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
jag håller med er.. men när jag ska kolla på motogp så tycker hon att det är tråkigt och vill att jag stänger av :huvet men lurar man iväg henne på en promenad med nån eller nått så får man sitta i fred... men sen så har hon intresse för hon tycker det är skit skoj att åka med.. men det tycker inte jag.. nån gång är väl ok, men inte så offta som hon vill... för alla vet att det är roligast att åka själv..!
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
fördelar & nackdelar med en mc-intresserad babe

+ Man slipper skjussa massa
+ Man kommer ifrån huset en stund med en vettig anledning
+ Man slipper nån som tjatar om vad man ska ha för hoj


- Man måste motivera alla köp till mc'n med minst en kvarts tjat och gnat
- Hon tycker alltid att man pratar mc och är allmänt sur under vinterhalvåret
- Hon är oförståendes till att man vill ta hojen och inte bilen när man ska nånstans, vilket leder till mindre åka
-Hon klagar om att man alltid sitter här på SH

*Min babe är inte det minsta intresserad.
 

paulo

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2006
Ort
långsele
Hoj
R1 05-honda 600 98 RACING .pocketbike R1 .suzuki 125
Krachkungen 1 skrev:
Sitter å lusläser som vanligt på sporthoj... typ vana och intresse.. min tjej är fullständigt ointresserad i motorcycklar för övrigt men igår går hon förbi mig när jag sitter på sidan och kollar, då frågar hon mig om den nya r6:an var snygg ?! och sen säger hon att motogp är på sön och funderar på att sitta och kolla med mig på motogp !!!! får bara mardrömmar på att tänka på det ! funderar starkt på att köpa en restresa till henne och hennes polare så jag slipper sitta vid sidan om henne på motogp.. vafan !! får man inte ha nått intresse för sig själv ?? :argpådato
haha vi är två med samma problem.fan motogp på sön nejnejnej .lör-sön jag ska FUNKTIONÄRSKURS .nejjjjjjjj :huvet :huvet :argpådato
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
min tjej e inte ett dugg intresserad men som tur e så gillar hon att prata i telefon så hon kan sitta där i flera timmar och jag kan sitta å kolla på moto gp i flera timmar .eller sitta framför datan å kolla på sh.
när det gäller körning så gillar hon att jag e ute å kör för hon har fått nog av mig under vintern för jag har bara varit hemma :6surkart
jag undrar e det bara jag som har tyglarna lösa hemma :banana
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag vill inte ha en tjej som har mina intressen. Hon får hålla på med sitt (gärna balett, gymnastik eller nå´t hon blir vig av). Tänk att ha en bågeintresserad tjej med skinnväst som står och snusar och rättar en när man knackar in en hjulaxel eller nå´t.

Skicka iväg henne på resan!
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
zajtar skrev:
min tjej e inte ett dugg intresserad men som tur e så gillar hon att prata i telefon så hon kan sitta där i flera timmar och jag kan sitta å kolla på moto gp i flera timmar .eller sitta framför datan å kolla på sh.
när det gäller körning så gillar hon att jag e ute å kör för hon har fått nog av mig under vintern för jag har bara varit hemma :6surkart
jag undrar e det bara jag som har tyglarna lösa hemma :banana


tygellös e de bästa :banana










min babe e inte sååå intresserad men hon tycker nog om o åka med lite..iaf för gemenskapen..
nu när man har 3 hojar kan man ju alltid försöka få hon o övningsköra så man slipper skjutsa :banana
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Chefen Alabama skrev:
Hon är garanterat ute efter något, man känner igen tecknen: Först får de en att bli konfunderad/bli ur balans sen, PANG! så sitter man där i nått radhus med hund, småfolk och tänker att en sån här solig och fin eftermiddag borde man passa på att gå på loppis... BE AWARE!!!
:fakta

Att en tjej börjar tycka om motoGP utan anledning är ungefär lika troligt som att hon skulle vilja prova på analsex. Won´t hapend...
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Om man nu inte tycker om ett tv-program. Varför "förbjuder" man sin partner att se på det?
Fy fan vad jobbigt att ha det så... stackars er
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top