Nähä, nu skiter jag i det här!

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Med detta menar jag då att nu sticker jag iväg till USA ett tag. Ska göra lite "undercover"-jobb, tolka det hur ni vill... :) :arsele :tuttar :banana

Jag kommer hem i Augusti igen, får hoppas att hojen är reparerad tills dess. Ni får ha det så gott killar (o eventuella tjejer som läser det här) o se till att njuta ordentligt av den svenska sommaren. Det dröjer ett helt år tills den kommer nästa gång... Se till att ni kör (relativt) försiktigt också. Jag vill inte att det första jag hör när jag kommer hem är att någon har kraschat.

Så nu är det iväg till Kalifornien som gäller för min del. Simma lugnt! (Det kommer inte jag göra för jag har hört att det finns hajar där... :4skrika :skrämd)

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Tompalino skrev:
Med detta menar jag då att nu sticker jag iväg till USA ett tag. Ska göra lite "undercover"-jobb, tolka det hur ni vill... :) :arsele :tuttar :banana

Jag kommer hem i Augusti igen, får hoppas att hojen är reparerad tills dess. Ni får ha det så gott killar (o eventuella tjejer som läser det här) o se till att njuta ordentligt av den svenska sommaren. Det dröjer ett helt år tills den kommer nästa gång... Se till att ni kör (relativt) försiktigt också. Jag vill inte att det första jag hör när jag kommer hem är att någon har kraschat.

Så nu är det iväg till Kalifornien som gäller för min del. Simma lugnt! (Det kommer inte jag göra för jag har hört att det finns hajar där... :4skrika :skrämd)
Va sten säker på att du hade kraschat :tungan

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Det blir trist utan dig... Se bara till att surfa in här emellanåt. Och köp nån cool tröja eller så till mig. :hihi

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Tompalino skrev:

Ok.. se till att njut och må gott du med!! :yoparty

Tompalino

Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Soliga halsningar fran andra sidan jorden!

Jaha, nu har man varit i Kalifornien i snart tva dygn. Det forsta som hande nar man kom hit var forstas att flygbolaget tappat bort min och 6 eller 7 andras vaskor. Som tur var sa var det bara Homeland Security som beslagtagit dem for o kolla lite noggrannare igenom varat bagage sa allas vaskor kom pa ett senare flyg utom en vaska som fortfarande saknas. Har pa ubatsbasen har vi i alla fall blivit valdigt val omhandertagna. San Diego ar verkligen en skitfin stad, var ute nu lite pa kvallen o korde runt o kikade lite. Kollade bl.a in en av stranderna som inte gick av for hackor. Na, nu ska jag ga o lagga mig. Ha det gott allihopa o kor lugnt. :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tompalino skrev:
Jaha, nu har man varit i Kalifornien i snart tva dygn. Det forsta som hande nar man kom hit var forstas att flygbolaget tappat bort min och 6 eller 7 andras vaskor. Som tur var sa var det bara Homeland Security som beslagtagit dem for o kolla lite noggrannare igenom varat bagage sa allas vaskor kom pa ett senare flyg utom en vaska som fortfarande saknas. Har pa ubatsbasen har vi i alla fall blivit valdigt val omhandertagna. San Diego ar verkligen en skitfin stad, var ute nu lite pa kvallen o korde runt o kikade lite. Kollade bl.a in en av stranderna som inte gick av for hackor. Na, nu ska jag ga o lagga mig. Ha det gott allihopa o kor lugnt. :tummenupp
Gött att höra! Det är nästan så att man är lite avis... :hihi

Mr Gixxer

En gång Biker alltid Biker
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1100
Tompalino skrev:

Gött mos :tummenupp

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
Tompalino skrev:

Undercover jobb... Ska du spela in nån form av underhållnings film i San Fernando Valley..? :tuttar Tufft! :yoparty

Tompalino

Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Senast nytt fran USA

Hej pa er pojkar o flickor. Tankte bara att jag skulle skicka en solig halsning fran Hawaii. Idag var det ca 30 grader i skuggan. Palmer, sandstrander o flickor i bikini sa langt ogat nar. :banana :pussa :tuttar

Det lustigaste med det har stallet ar att folk kor omkring pa sina hojar utan hjalmar pa sig. Uppenbarligen finns det inget hjalmstvang i den har staten. Dagen har jag mest spenderat nere pa stranden o utovat flygspaning. Hoppas att ni har det gott darhemma for har ar rena himmelriket. Nu ar det i och for sig mindre an en vecka kvar innan jag ska hem igen men det tanker man inte pa. For en liten stund sen satt man pa en utomhusbar som ligger hela tjugo meter fran stranden, med en drink i handen o tittade pa solnedgangen. Nu ska vi snart ut o gora stan igen. Skit pa er nu sa hors o syns vi nasta vecka. Puss. :fyllisar :cool:

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Tompalino skrev:
Hej pa er pojkar o flickor. Tankte bara att jag skulle skicka en solig halsning fran Hawaii. Idag var det ca 30 grader i skuggan. Palmer, sandstrander o flickor i bikini sa langt ogat nar. :banana :pussa :tuttar

Det lustigaste med det har stallet ar att folk kor omkring pa sina hojar utan hjalmar pa sig. Uppenbarligen finns det inget hjalmstvang i den har staten. Dagen har jag mest spenderat nere pa stranden o utovat flygspaning. Hoppas att ni har det gott darhemma for har ar rena himmelriket. Nu ar det i och for sig mindre an en vecka kvar innan jag ska hem igen men det tanker man inte pa. For en liten stund sen satt man pa en utomhusbar som ligger hela tjugo meter fran stranden, med en drink i handen o tittade pa solnedgangen. Nu ska vi snart ut o gora stan igen. Skit pa er nu sa hors o syns vi nasta vecka. Puss. :fyllisar :cool:
För nu blev man ju inte avis :(

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Tompalino skrev:

Och jag som har hört att försvaret behöver mer pengar. Tacka fan för det...!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Lucifer skrev:
Och jag som har hört att försvaret behöver mer pengar. Tacka fan för det...!
Det är nog den amerikanska marinen som betalar för det mesta... De har hyrt in en u-båt med besättning för att öva emot/med... Så de får nog betala för sig...

Tompalino

Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Njae, resan till Hawaii gor jag pa min lediga tid o har betalat helt sjalv. Kostar inte svenska skattebetalarna en krona.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept