När är man en Roadrunner

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
När är man en Roadrunner?

Vad är det för kriterier för att bli en Roadrunner egentligen?
Sätt igång. Jag vill veta om jag kvalar :)

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Är du riktigt, riktigt säker på att du vill bli en riktig RoadRunner?! ;)

Vi får väl ha en omröstning på Rörken ikväll! :D

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det finns olika nivåer av medlemskap.

För att nå nivå 1 : Räcker att du är trevlig och åker hoj, thats it!

Nivå 2 , hangaround, kräver lite mer: Du måste ha varit med och festat och visat dina "riktiga" sidor.

Nivå 3 , fullvärdig medlem: Du måste fixa en fest för åtminstånde 5 st URR medlemmar.

Så enligt mitt defenitionssätt så är det endast Kongo, Spyhönan och jag som är fullvärdiga medlemmar :D :D (hoppas jag inte glömde någon nu)

Men ni övriga är varmt välkomna att tillhöra denna begränsade skara.

PS/ Jag har semester vecka 28 - 31 om ni har problem att bestämma er när ni vill ha fest /D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Nivå 4 - man är allsmäktig Presidente! Det är dock en tung uppgift att moderera här på forumet. Ni anar inte hur många inlägg jag får ta bort per dag. So there can be only one. :cool:

Men som sagt, vi kör ett banråd ikväll så får vi se. Hastighetsmätningen väger tungt kan jag skvallra om.

Last edited:

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Penguin skrev:
Nivå 4 - man är allsmäktig Presidente!

There can be only one. :cool:

Men som sagt, vi kör ett banråd ikväll så får vi se. Hastighetsmätningen väger tungt kan jag skvallra om.

Sorry Pingu! Glömde bort den allsmäktige :rodnar
Kan ers höghet förlåta mig! The one and only :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Hm.. vadå alldeles alldeles säker? Annars hade jag ju int frågat heller.

Vissa probs med handledare. Så jag kanske befinner mig på Rörken ikväll, men kanske inte på två hjul.*spottasvärafräsa*

Jag är evigt trött på att ÖVNINGSKÖRA. Nästa gång tar jag fanimej hem det här, även om jag kör upp i Uppsala-jävla-cyklister-som-tror-de-äger-stället-stad. :mad:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
M:et skrev:
Det finns olika nivåer av medlemskap.

För att nå nivå 1 : Räcker att du är trevlig och åker hoj, thats it!

Nivå 2 , hangaround, kräver lite mer: Du måste ha varit med och festat och visat dina "riktiga" sidor.

Nivå 3 , fullvärdig medlem: Du måste fixa en fest för åtminstånde 5 st URR medlemmar.

Låter som man bara platsar på nivå ett då :(

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
M:et skrev:
Din lymmel! Bara för att du hade 5 av oss hemma hos dig så blev det bestämt till 5 URR medlemmar? :D

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
För att nå nivå 3 tycker jag att det inte bara är festade som räknas. Ordnar man kuliga evenemang som t.ex. minimotoåkning eller lasergamepangande klassas man också in i nivå 3 :fakta

Eller hur? - frågan riktad till vår allsmäktig Presidente Pingvin som vunnit priser vid tidigare evenemang och som säkert vill ha chans att vinna något vid nästa.. ;)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kryptonit skrev:
För att nå nivå 3 tycker jag att det inte bara är festade som räknas. Ordnar man kuliga evenemang som t.ex. minimotoåkning eller lasergamepangande klassas man också in i nivå 3 :fakta

Visst är det så. Det är bara för att M:et är alkoholiserad som han är så fixerad vid fester.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:

Eller hur? - frågan riktad till vår allsmäktig Presidente Pingvin som vunnit priser vid tidigare evenemang och som säkert vill ha chans att vinna något vid nästa.. ;)

Hah! Då får ni väl följa med mig och WestW på minimoto i vinter då :D

Krypto: får man köra egen minimoto när man åker iväg och hyr, eller blir de griniga då?

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Penguin skrev:
Visst är det så. Det är bara för att M:et är alkoholiserad som han är så fixerad vid fester.

Ap ap, nu är du lite elak. Bara för att jag är lite glad i spriten på helgerna.... Måste ju testa nått för att slippa vara singel. Alkoholen får mig så :kär

Och att jag räknade medlemskap i nivå av festande är för att få något som vi kan jämföras på. Med tanke på att vi är en hög plantor som försöker få hojjen runt gokartbanan så kändes det orelevant att blanda in förmåga (eller brist på förmåga) att framföra en hoj. :rolleyes:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
Hah! Då får ni väl följa med mig och WestW på minimoto i vinter då :D

Krypto: får man köra egen minimoto när man åker iväg och hyr, eller blir de griniga då?

Du får ordna en liten tävling eller så för att det ska räknas ;)
Jag ordnade tillsammans med U-A Loranga stadskamp mellan Uppsala och Gävle. :)

Hmm.. har aldrig frågat om man får ha egen minimoto, men det borde nog kunna gå. Det blir lite fuskigt bara. Hyrhojarna brukar väl ha ca 6 hk medans min är på närmare 10 :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
Du får ordna en liten tävling eller så för att det ska räknas ;)
Jag ordnade tillsammans med U-A Loranga stadskamp mellan Uppsala och Gävle. :)

Hmm.. har aldrig frågat om man får ha egen minimoto, men det borde nog kunna gå. Det blir lite fuskigt bara. Hyrhojarna brukar väl ha ca 6 hk medans min är på närmare 10 :rolleyes:

apapap, du får INTE ha egen hoj då!
(skulle vara ifall jag vart invigd URR:are då isf)
Eller vänta.. vi skulle ju bli i samma lag då... hum
:)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det finns en snabb genväg också. Man kan muta mig - jag är jättemutbar (nämde jag att jag kan mutas ?)...

Pengar, öl, whisky, porriga hojposerprylar eller annat duger fint. :tummenupp

/mutkolv

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ja de va lite prat om nån fest när jag var på Rörken idag. Vart alldeles rörigt i huvudet på en när en vilt främmande stampade fram och snacka om fest. När sprit nämndes, visade det sig att d va M:et :D

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tinatjejen skrev:
ja de va lite prat om nån fest när jag var på Rörken idag. Vart alldeles rörigt i huvudet på en när en vilt främmande stampade fram och snacka om fest. När sprit nämndes, visade det sig att d va M:et :D

Nej nu måste du ha tagit fel på person, det kan jag inte alls komma ihåg :confused:

Skulle du ha någon fest eller??? :rodnar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...