Det måste nästan göras om tycker jagambulans skrev:Det hade suttit fint på Fuelmedia...![]()
Rigge skrev:Det blir en upprepning på 76, fast ingen raggarbil utan en hypersport BMW. Dock ej Ambulans 540 utan den snabbare varianten 325![]()
ambulans skrev:snabbare varianten ? hahahahha... vi få la se![]()
Rigge skrev:Hehehe.... japp de får vi. Får jag välja plats lovar jag att jag vinner!!Det blir INTE E4:an. När smäller dom upp bocken då? Åkte förbi nyss och det va ingen där då. Hade det vart de hade jag mejat ner den (eller inte kanske)
ambulans skrev:Hahahahha.... ja har 100 hästar mer än i en 325 :a , men visst ! vill du bli förnedrad så gärna för mig![]()
Dom sätter upp den till skyltsöndan ( 12-13 dec) så än behöver du inte reka![]()
Out_Spinner skrev:Åh!![]()
Ska det upprepas så ska det ju upprepas med en raggarbil! Annars är det ingen upprepning! eller nåt![]()
Gasar jag riktigt mycket så kan jag nog få den att vältaRigge skrev:Prova hur mycket skada du kan ställa till med på din 125:a då! Det blir ju unikt och du blir säkert kändis också.
ambulans skrev:Läs hela tråden MavveHär är Bockens historia...
1988 klarade sig bocken. Blir spelobjekt på engelska oddslistor.
ambulans skrev:Det är nog inget att rekommendera att sätta fjutt på den, det finns bostadshus inom 30 meter, så det klassas som mordbrand![]()
ambulans skrev:61 % röstar på före jul så här långt... ska bli intressant att se![]()
maverick_750rr skrev:Hur höga är böterna för att bränna ner den?
Nåt år ska jag klart bränna den.
Man borde ha olika lag som tävlar om vem som kan bränna den först utan att bli tagen.
750RR
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!