När ska ni köra i år??

Ninja M

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
Husqvarna 610 SM
När ska ni ut och köra hoj i år? Själv tog jag en premiär-sväng till Uppsala idag. Såg bara två andra hojar på vägen hem. Kom igen nu!!! :tummenupp

Förra året körde jag också vid så här årstid.Hoppas att det inte börja snöa i år i alla fall. :Bugar :Bugar

Skitskraj Mike

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
GSX-R 1000k4
snaaaart hoppas jag

För mig blire nog i mitten på juli, inte inskaffat skinnställ än o de kostar CAAASH. att hojen sen är i måånga delar och att jag har jättedyr premie gör ju inte saken bättre.. men men så snart jag är säker på att våren är här för o stanna så:)

Skitskraj Mike

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
GSX-R 1000k4
G.S.G.G. skrev:
För mig blire nog i mitten på juli, inte inskaffat skinnställ än o de kostar CAAASH. att hojen sen är i måånga delar och att jag har jättedyr premie gör ju inte saken bättre.. men men så snart jag är säker på att våren är här för o stanna så:)

va fan ere ja säger.. mitten på april mena ja ju.. shit va rädd jag blev för mig sj'älv.. måste drömt mig bort

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
har kört ettag nu! smällde med hojen i dag för första gången i år oxå jävligt iritterande med en 20cm kortare bud hoj

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Ställde på min idag & fick en billigare premie dessutom... Glad e man =)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Har redan tagit premiärturen, dock inte på min hoj, som står utan framhjul just nu, de byts imorgon så om vädret blir som de lovar så är det Torsdag som gäller :yoparty

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
Kom nyss hem från en kvällstur med en polare. Första gången för i år :tummenupp Lite lite kallt men trodde det skulle vara värre. Har säkert sett 5-6 hojar ute idag. :)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hojen ställs på imorrn för att köras hem från vinterförvaringen för att jag ska kunna byta olja o sånt på henne. Ser det ut som vädret håller sej så får hon stå på, annars ställer jag av igen och på första april...

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
Ninja M skrev:
När ska ni ut och köra hoj i år? Själv tog jag en premiär-sväng till Uppsala idag. Såg bara två andra hojar på vägen hem. Kom igen nu!!! :tummenupp

Förra året körde jag också vid så här årstid.Hoppas att det inte börja snöa i år i alla fall. :Bugar :Bugar

Ska bli ca15 grader imorgon i skåneland, ska ut och köra :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...