Nästa års Resa Redan nu!

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Nää nu börjar redan Europa Resan snurra i skallen, Blev en europa resa i år..Men Blev ju ingen Norge tripp i år Oxå.. :gråta Tänkte åka runt midsommar nästa år. Men då blir det Tåget Hamburg-Munchen. Österike,Italien? :va Schweiz Ungefär så sen tåget Munchen-Hamburg o Hem=Stockholm. Kanske några andra som har Liknande resplaner? Nu har man bytt in Gixxern,-10a Mot en KTM 990 SMT-12 så det enda som ska innhandlas är Pipor(=Beställt :) Sidoväskor samt Top väska sen är Hojen klar med Kamera stativ samt Gps fäste.. aj aj inte bra att redan nu börja längta,, oj oj oj kommer bli en Låång Höst/Vinter :huvet

Iam2fast4u

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2012
Hoj
Ninja 2001a ZX-12R
Letar du resesällskap? Jag e sugen på en liknande tur. Dock ej så långt framme i tänket som du :)

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Ha Ha ja jag vet. Har endast haft 10 dagar sem i år (Mc resan 9 dagar) :näsblod kan kanske vara därför Res tarmen börjar kännas av redan Nu:D Men Tant o jag åker Till värmen om två veckor såå,, Jag åkte ensam iår men alltid trevligare att åka med lika sinnade. Min Tant Vägrar! åka med mig o mina så kallade vänner/polare :hej Vill mest grilla o dricka bira när det är bra väder. inte sitta o svettas på en hoj i Europa åå guu va tråkigt,, :zpy

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ska du ner dit så ta en sväng in i Slovenien också. Fint land med fina vägar och framförallt, folk pratar engelska!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...