Jahapp... Wheela får man väl säga att man kan ok nu... rätt högt (tycker jag då), kan nu även få in 2an på slangen. Stoppiesarna blir bättre och bättre. Då har jag rätt slitna bromsbelägg och ej stålomspunnet + slitet framdäck och framförallt kass grepp.
Vad kan sitta på sin plats att börja utforska inom "stunt"-världen? Jag kan även sitta på min tank, men har inte vågat dumma grejer som att koppla upp den då osv.
Jag funderar på att sätta ena foten på passagerar-pinnen (vänster) och wheela... Varför gör man detta? för att få mer bakåt-tyngd vilket gör den mer lättwheelad? Ska man sätta foten där innan man wheelar upp den? Eller ska man ha båda fötterna på passagerar-pinsen? Vad ska man tänka på?
Är det något annat "trick" man borde göra innan man testar detta?
Ge mig lite insikt på vad man mer kan börja testa så försiktigt förrutom vanliga wheeliesar och stoppisar.
Vad kan sitta på sin plats att börja utforska inom "stunt"-världen? Jag kan även sitta på min tank, men har inte vågat dumma grejer som att koppla upp den då osv.
Jag funderar på att sätta ena foten på passagerar-pinnen (vänster) och wheela... Varför gör man detta? för att få mer bakåt-tyngd vilket gör den mer lättwheelad? Ska man sätta foten där innan man wheelar upp den? Eller ska man ha båda fötterna på passagerar-pinsen? Vad ska man tänka på?
Är det något annat "trick" man borde göra innan man testar detta?
Ge mig lite insikt på vad man mer kan börja testa så försiktigt förrutom vanliga wheeliesar och stoppisar.