Någon annan som antar utmaningen?

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Har 8 km till närmsta butik så jag hoppar nog över den där utmaningen.

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Bara jag som tyckte detta var skit-töntigt ???????????

Dessutom hade väl www.idiot.se varit ett bättre ställe att placera detta på !!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag ladda upp ett klipp om hur man packar fallskärmar på www.recept.nu

Tryck på gilla om ni tycker att "mc-relaterade diskussioner" inte innefattar ovanstående klipp.

Gör Något bättre själv då som boostar humöret under vintern :tummenupp, och för övrigt trodde jag likehoror hörde hemma på facebook:confused::död

Ontopic: Så har jag ingen kamera eller är jag bara för feg hmm:hihi

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Varför inte köra ADSL/VDSL eller fiber? trådlöst känns ju fånigt när dom har ett antal GB per månad. :7peta
:felämne Jo jag har redan ADSL 8/1 Mbit/s, fiber eller VDSL finns inte tillgängligt här ännu, men jag ville ha lite mera sprutt så jag så jag hoppade på deras 2 veckorstest av bredband large 25/4 Mbit/s utan krav på bindning men slog i taket efter vecka.
Kan nämna att en familj med 2 tonåringar, en systemutvecklare och en nätverksarkitekt drog ca 238GB i december månad totalt (upp och ner). Slog på trafikräknaren på ADSL-modemet efter 4G-testet för att kolla.

asb

Sporthojsnörd
Gick med
23 Dec 2007
Hoj
ZX10R XTZ750 VF750F KTM300tpi
Bara jag som tyckte detta var skit-töntigt ???????????

Dessutom hade väl www.idiot.se varit ett bättre ställe att placera detta på !!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag ladda upp ett klipp om hur man packar fallskärmar på www.recept.nu

Tryck på gilla om ni tycker att "mc-relaterade diskussioner" inte innefattar ovanstående klipp.

Hmmmm jag hittar inte fallskärmsklippet kan du länka?:va

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
:felämne Jo jag har redan ADSL 8/1 Mbit/s, fiber eller VDSL finns inte tillgängligt här ännu, men jag ville ha lite mera sprutt så jag så jag hoppade på deras 2 veckorstest av bredband large 25/4 Mbit/s utan krav på bindning men slog i taket efter vecka.
Kan nämna att en familj med 2 tonåringar, en systemutvecklare och en nätverksarkitekt drog ca 238GB i december månad totalt (upp och ner). Slog på trafikräknaren på ADSL-modemet efter 4G-testet för att kolla.

vafan, har ni inte VDSL där borta? :va
Hosjö sitter jag skönt med 40 ner och 8 upp :näsblod
(man får la sätta upp radiolänk till er stackare :tungan )

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S

Helt ot men du kan köra telenor 4G, de har ingen övre gräns enda är att de förbehåller sig rätten at prioritera ner dig vid hög belastning om du förbrukat mer än 100GB/månad, något jag aldrig hört att de på något sätt ska ha använt i praktiken, vissa har tankat 1tb utan att märka nåt

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Ähhhh

Jag redigerar hela skiten.

Uttryckte mig klumpigt när jag egentligen bara menade att klippet hörde hemma i "överflödiga diskussioner". Sen håller jag med om kritiken mot mig att det var töntigt att be er hålla med mig genom att trycka på "gilla" - Fan det skäms jag som satan för nu.......riktigt pinsamt

Trycker gilla på Micke(R):s gilla-knapp för att visa min support mot gillaknappen och facebookmardrömmen

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Ähhhh

Jag redigerar hela skiten.

Uttryckte mig klumpigt när jag egentligen bara menade att klippet hörde hemma i "överflödiga diskussioner". Sen håller jag med om kritiken mot mig att det var töntigt att be er hålla med mig genom att trycka på "gilla" - Fan det skäms jag som satan för nu.......riktigt pinsamt

Trycker gilla på Micke(R):s gilla-knapp för att visa min support mot gillaknappen och facebookmardrömmen

Kanske sant, men inte direkt som att forumet överflödar med mc-relaterade diskussioner nu och ja, att köra motorcykel känns långt bort :(

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Detta är väl mc-relaterat.
En tydlig post mc depression, som lägst mellan säsongerna.:(

( själv tänker jag köra i helgen :hej )

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Helt ot men du kan köra telenor 4G, de har ingen övre gräns enda är att de förbehåller sig rätten at prioritera ner dig vid hög belastning om du förbrukat mer än 100GB/månad, något jag aldrig hört att de på något sätt ska ha använt i praktiken, vissa har tankat 1tb utan att märka nåt

Ännu mera OT: Dom har börjat med att begränsa nu, en kompis har råkat ut för det, och givetvis så skapade han en sån där patetisk, sorglig snyfttråd på Facebook. Det var rätt många som råkat ut för det i den tråden.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin