Någon här som kan fixa en skylt åt mig?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag skulle behöva få upp ett par skyltar utanför butiken och jag har två färdiga ljuslådor men jag saknar plexiglaset (akrylplast) samt själva trycket.
Jag har fått hjälp med liknande här tidigare men det var innan någon av de berömda krascherna så mina pm om det finns inte kvar längre.

Det jag behöver är två stycken akrylplastskivor med måtten 2600x600mm och de ska vara i opalvit (076?) 4mm.
Sen behöver jag text som är anpassad till dessa mått och jag gjorde en snabbskiss i paint ( :näsblod ) över förhållandet.
Jag har frågat hos lokala reklammakaren men den enda som tar på sig hela jobbet är hutlöst dyr och de andra får jag antingen fixa plasten själv eller texten själv. Visserligen inget problem då jag har dekalerat många firmabilar genom åren så det klarar jag av så om någon här bara kan göra det ena av mina önskemål är det inte hela världen, priset spelar mest roll just nu :)

Jag betalar med kvitto/utan kvitto, spelar ingen roll. Har F-skatt om ni bara gör mot företag.
Som tack för hjälpen, förutom själva betalningen då, så kan jag skaka fram riktigt bra pris på något ur sortimentet i butiken och utbudet är gräsklippare och motorsågar och dylikt, Stihl, Jonsered, Stiga, Toro mfl.

En bild på texten som ska vara på skylten. Notera att jag bara tog någon font och det får gärna vara en något snyggare sådan så länge den är stilren.
Jag vill även beställa flera texter till en skyltvagn som ska stå vid vägen, men där har jag inte bestämt vad det ska stå än förutom samma som på dessa skyltar.

Säkerligen finns det någon reklammakare på sporthoj eller någon som har bra kontakter?

Bifogat

• SKYLT.jpg
    SKYLT.jpg
    21.7 KB · Visningar: 144

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Kollat med Kungsörs Skyltprodukter? Nu var det visserligen dryga 20 år sedan jag jobbade där, men på den tiden var de bra att ha att göra med.

http://www.kungsorsskyltprodukter.se/

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag skulle behöva få upp ett par skyltar utanför butiken och jag har två färdiga ljuslådor men jag saknar plexiglaset (akrylplast) samt själva trycket.
Jag har fått hjälp med liknande här tidigare men det var innan någon av de berömda krascherna så mina pm om det finns inte kvar längre.

Det jag behöver är två stycken akrylplastskivor med måtten 2600x600mm och de ska vara i opalvit (076?) 4mm.
Sen behöver jag text som är anpassad till dessa mått och jag gjorde en snabbskiss i paint ( :näsblod ) över förhållandet.
Jag har frågat hos lokala reklammakaren men den enda som tar på sig hela jobbet är hutlöst dyr och de andra får jag antingen fixa plasten själv eller texten själv. Visserligen inget problem då jag har dekalerat många firmabilar genom åren så det klarar jag av så om någon här bara kan göra det ena av mina önskemål är det inte hela världen, priset spelar mest roll just nu :)

Jag betalar med kvitto/utan kvitto, spelar ingen roll. Har F-skatt om ni bara gör mot företag.
Som tack för hjälpen, förutom själva betalningen då, så kan jag skaka fram riktigt bra pris på något ur sortimentet i butiken och utbudet är gräsklippare och motorsågar och dylikt, Stihl, Jonsered, Stiga, Toro mfl.

En bild på texten som ska vara på skylten. Notera att jag bara tog någon font och det får gärna vara en något snyggare sådan så länge den är stilren.
Jag vill även beställa flera texter till en skyltvagn som ska stå vid vägen, men där har jag inte bestämt vad det ska stå än förutom samma som på dessa skyltar.

Säkerligen finns det någon reklammakare på sporthoj eller någon som har bra kontakter?

Har ju hjälpt några andra här mot portopengar men denna gången kostar det nog några kronor eller din förstfödde:rofl

Vill du ha min hjälp så skicka ett pm.

Men opalplasten får du fixa själv, sökte efter kuvert i den storleken men det verkar omöjligt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har ju hjälpt några andra här mot portopengar men denna gången kostar det nog några kronor eller din förstfödde:rofl

Vill du ha min hjälp så skicka ett pm.

Men opalplasten får du fixa själv, sökte efter kuvert i den storleken men det verkar omöjligt.

Jag är inte ute efter gratis prylar men den förstfödde är försäkrad till mer än vad skylten beräknas kosta och jag har precis lärt henne plocka ur diskmaskinen så det blir inget deal.

Men stålar får du gärna, jag har fått ett pris på 1000:- ex moms på texten i enfärgstryck, måtten beräknat på en höjd på 20" på AL och 8" på den andra texten.
Plasten har jag fått pris på 720:- ex moms/styck nu och det blir nog svårt att hitta mycket billigare så det får bli den.
Och beställer jag texten för 1000:- ex moms så kommer jag ändå behöva mer texter, jobbar du med sånt så kan du gärna få lämna prisförslag på andra prylar åt mig :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Trädgård eh? Är det ett gebit du behöver hjälp med eller har du full koll?

Njae, det beror på vad du menar. Jag har inte full koll på trädgård och sånt men namnet anspelar mest på att vi säljer produkter avsedda för trädgård. Dock kommer vi på sikt att utöka verksamheten med fastighetsservice och trädgårdstjänster och då behöver man säkerligen mer på fötterna vissa gånger.
Vad hade du i åtanke?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag är grym på växter, universitetsexamen i't. Jag jobbar med ngt helt annat men tycker fortfarande om jord/odling. Behöver du assistans så hör av dig.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping