Jag kan hjälpa dig. Utan ansvar för nån repa på fälg eller så. 100 bagis så håller jag med balansvikter.
På Värmdö
Wheeler dealer är just en av dom som brukar sura över "internetdäck"
Aldrig surat när jag bytt hos honom. Annars tar väl random vianor 200-250kr.
Vissa har svårt att fatta hur värdelösa pengar är nuförtiden. Göra ett bra jobb, ta sig tid för att ta emot och lämna ut grejorna, ta fullt ansvar för repor och bromsskivor, stå för balansvikter och däckventiler, betala lokalhyra och maskinpark inkl service, och så tycker kunderna att det inte är värt ett par hundralappar per däck
Låter på dig som du tycker det är fel att få ett så bra pris som möjligt?
Brukar sällan gå att få ekvationen snabbt+billigt=bra att gå ihop. Någonstans blir det en kompromiss.
PrecisBrukar sällan gå att få ekvationen snabbt+billigt=bra att gå ihop. Någonstans blir det en kompromiss.
Låter på dig som att du är snålare än en smålänning. Gör det själv om du inte vill betala en yrkesman! Kör du ner till corden också?Låter på dig som du tycker det är fel att få ett så bra pris som möjligt?
Precis
Låter på dig som att du är snålare än en smålänning. Gör det själv om du inte vill betala en yrkesman! Kör du ner till corden också?
Fattar bara inte hur folk resonerar...
150 spänn får man knappt nånting för nuförtiden.
200 betalade jag på vianor sist.. fast då hade däckkrängarn bara ett finger kvar på ena näven och framhjulet blev halvtaskigt balanserat.. gör det hellre själv.Men åk till Vianor då om betala dom en femhundring per däck då om du så gärna vaskar med dina egna pengar! Självklart gör man en analys innan man köper något..
Apropå att köra ner till corden, ja självklart, bakdäcken håller ju typ under 5-600 mil, o tidigare har jag kört 1500 mil per säsong.
Apropå att köra ner till corden, ja självklart, bakdäcken håller ju typ under 5-600 mil, o tidigare har jag kört 1500 mil per säsong.
Det låter som tre bakdäck och minst ett framdäck per år. Dessutom verkar du vara riktigt snål
Då finns bara en sak som gäller för dig: Köp egna verktyg! De stålarna kommer du att få tillbaka kvickt. Med lite vilja så kan du faktiskt byta däck hemma i köket om du saknar annat utrymme.
Jp. Varje dag som du inte kan åka hoj på grund av dina dåliga däck, så spar du en femhundring på
fika o bensin.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |