Någon med Aprilia RS

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Hejsan!

Är det någon med aprilia rs som vet(eller kan kolla) vad det är för nummer på hastighetsmätar saken nere vid hjulet?

Antingen ska det va 21/11 eller 29/11.

/Adam

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
zponxy skrev:
Nej det tycker jag inte.

Tycker du?

Om du nu inte tycker det är jobbigt, så använd den då! Det står klart och tydligt i reglerna att man skall söka innan man gör en ny tråd! Punkt slut!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Itacha75 skrev:
Är det svårt att använda sökfunktionen?
:va
Så du tycker han ska PMa alla med RS och fråga var och en...? För svaret han söker tror inte jag han hittar i nån tråd...
Då kan han väll lika gärna slänga upp en tråd? Lär gå fortare. Vill du inte läsa om RS är det bara till att låta bli och trycka på tråden...

Jag är med imot alla nybörjare som postar totalt onödiga grejjer som man efter 5 sekunders sökande finner svaret på, DOM är onödiga, dom är okej att gnälla på, men det är är inte i samma klass, detta som han undrade förtjänar gott en tråd.

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
:va
Så du tycker han ska PMa alla med RS och fråga var och en...? För svaret han söker tror inte jag han hittar i nån tråd...
Då kan han väll lika gärna slänga upp en tråd? Lär gå fortare. Vill du inte läsa om RS är det bara till att låta bli och trycka på tråden...

Jag är med imot alla nybörjare som postar totalt onödiga grejjer som man efter 5 sekunders sökande finner svaret på, DOM är onödiga, dom är okej att gnälla på, men det är är inte i samma klass, detta som han undrade förtjänar gott en tråd.

Man kan söka efter personer som har RS, PM:a dom och få ett garanterat snabbare svar. Eller?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Känns omständigt, krångligt och ologiskt. Men gör du så nästa gång du vill ha hjälp :D

JAG tycker inte det är nått fel på denna tråden...

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
Känns omständigt, krångligt och ologiskt. Men gör du så nästa gång du vill ha hjälp :D

"okej" vi säger så. :pannkyss

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Jag har sökt men hittar inget i någon gammal tråd.

NSR_Martin tack för att du förstår.

Itacha75 du har nog missat poängen med forum.

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
NSR_Martin skrev:

Tycker faktiskt inte jag heller.

En tråd som behandlar ett ämne som det tidigare inte skrivits om är det helt ok att starta en tråd om det. Annars får vi ju inget nytt alls att läsa/diskutera.

Nu är det nog med Ot i den här tråden, Någon som kan ge zponxy ett svar?
Jag menar det, inget mer snack om detta nu.

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Pony >> Sök på medlemmar? Visst, vi kör på den här tråden, men pröva med att PM:a folk med RS så får du nog snabbare svar.

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
Först ska folk klaga lite och sen när de kommer fram till att det var en rätt bra tråd kommer svaren... Men jag tror inte att så många har frågat det förr... så jag tycker det är ett rätt bra sätt att fråga folk med att lägga upp en ny tråd. FÖR ALL SER DEN!!!!

EDIT:De som är nya behöver inte gjöra det så fort de kommer på något så klart

Last edited:

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
whitesnake skrev:
Först ska folk klaga lite och sen när de kommer fram till att det var en rätt bra tråd kommer svaren... Men jag tror inte att så många har frågat det förr... så jag tycker det är ett rätt bra sätt att fråga folk med att lägga upp en ny tråd. FÖR ALL SER DEN!!!!

EDIT:De som är nya behöver inte gjöra det så fort de kommer på något så klart

Börjar bli irreterad på dig nu. Tänk dig för innan du postar ett inlägg i fortsättningen! Många av dina inlägg är helt värdelösa, förtsätt gärna skriva. Men inläggen måste ha ett värde annars tar dom bara plats. Hör med :Bugar nomolas om hur man skriver inlägg med värde i!

Tryck på [Förhandsgranska Inlägget] och läs igenom det en gång och fixa till alla gramatiska fel innan du postar det.

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
rs125:a
När vi ändå är inne på hastighetsmätare (nästan). Hur snabbt går era på ettan när ni varvar 11000? är det normalt att den går 50 då?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...