Någon med Aprilia RS

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Hejsan!

Är det någon med aprilia rs som vet(eller kan kolla) vad det är för nummer på hastighetsmätar saken nere vid hjulet?

Antingen ska det va 21/11 eller 29/11.

/Adam

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
zponxy skrev:
Nej det tycker jag inte.

Tycker du?

Om du nu inte tycker det är jobbigt, så använd den då! Det står klart och tydligt i reglerna att man skall söka innan man gör en ny tråd! Punkt slut!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Itacha75 skrev:
Är det svårt att använda sökfunktionen?
:va
Så du tycker han ska PMa alla med RS och fråga var och en...? För svaret han söker tror inte jag han hittar i nån tråd...
Då kan han väll lika gärna slänga upp en tråd? Lär gå fortare. Vill du inte läsa om RS är det bara till att låta bli och trycka på tråden...

Jag är med imot alla nybörjare som postar totalt onödiga grejjer som man efter 5 sekunders sökande finner svaret på, DOM är onödiga, dom är okej att gnälla på, men det är är inte i samma klass, detta som han undrade förtjänar gott en tråd.

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
:va
Så du tycker han ska PMa alla med RS och fråga var och en...? För svaret han söker tror inte jag han hittar i nån tråd...
Då kan han väll lika gärna slänga upp en tråd? Lär gå fortare. Vill du inte läsa om RS är det bara till att låta bli och trycka på tråden...

Jag är med imot alla nybörjare som postar totalt onödiga grejjer som man efter 5 sekunders sökande finner svaret på, DOM är onödiga, dom är okej att gnälla på, men det är är inte i samma klass, detta som han undrade förtjänar gott en tråd.

Man kan söka efter personer som har RS, PM:a dom och få ett garanterat snabbare svar. Eller?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04