Någon mer än jag som såg f1 på morgonen?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
SATAN!

Det här kommer att bli en säsong som heter duga. Må det gå illa för tråk-Ferrari i varje race! Upp med de blyga ynglingarna på podiet!

Jag tror som Eje och de övriga på tv4: Kimi är en blivande värlsdmästare, om inte i år så nog blir det snart. Det värmer i alla fall mitt hjärta att se honom knarra fram intervjusvar på finskengelska!

Eagle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC -05
Jag kan bara hålla med, det kommer att bli en väldigt intressant säsong.

/Henrik

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC-07
Ferrari och Schumacher är snart igång som vanligt igen dvs längst upp på podiet där dom ska vara :D

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Macho Woman skrev:
SATAN!

Det här kommer att bli en säsong som heter duga. Må det gå illa för tråk-Ferrari i varje race! Upp med de blyga ynglingarna på podiet!

Jag tror som Eje och de övriga på tv4: Kimi är en blivande värlsdmästare, om inte i år så nog blir det snart. Det värmer i alla fall mitt hjärta att se honom knarra fram intervjusvar på finskengelska!
Synd bara att Coulthart fick bryta. Som MacLaren-fan gör det mig gott att se att de är tillbaka igen. Men säsongen är lång. Bara att hålla tummarna för dem.
Kimi är definitivt en värdig arvtagare till Häkkinen. Även kul att se att Coulthart inte tappat gnistan trots att han fick bryta det här loppen. De ligger ju i topp i VM nu. :bow :tummenupp :hej

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Och hur cool är inte Alonso? I jämförelse med honom bleknar ju andra ynglingar som Button och Heidfeld som påstås ha talang.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Perra skrev:
Ferrari och Schumacher är snart igång som vanligt igen dvs längst upp på podiet där dom ska vara :D

Återstår nog fan att se. Självförtroendet verkar svikta lite hos tysken, och däckbytare vänster bak som de rimligtvis kickade efter förra racet kanske inte är riktigt inkörd än......

Fan va gott med lite racing igen!

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Synd att F1:en börjar precis när det är för varmt för att använda jacka...

Bifogat

• ferrarijacka.jpg
    ferrarijacka.jpg
    79.2 KB · Visningar: 195

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Efter förra GP:ts uppstådelse så tänkte jag att nu jävlar ska jag se F1 för första gången på länge. Men FYFAN vad dåligt det var! Och då ska detta ha varit ett av de bättre racen.....

Tur man konverterat till tvåhjulsfantast.....

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Underbart, förutom att Barricello kom tvåa, jag tycker att han är överskattad. När han kör bra så kör han tråkigt. Tänk vad en kille som villeveuve skulle ha presterat i en Ferrari, Kanske inte alltid i mål, men klart sevärd.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Efter förra GP:ts uppstådelse så tänkte jag att nu jävlar ska jag se F1 för första gången på länge. Men FYFAN vad dåligt det var! Och då ska detta ha varit ett av de bättre racen.....

Tur man konverterat till tvåhjulsfantast.....

Otroligt mycket mer upphetsande än WSBK, i alla fall.

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Halleluja! F1 har återuppstått från de döda!
Äntligen är det kul att kolla på F1 igen....jag gav upp efter halva förra säsongen, men nu jäklar kommer jag att sitta klistrad varje race!
Med Kimi som toppar poängtabellen, och Alonso som plockar poles så kan det ju nästan inte bli bättre! :tummenupp
Det enda som fattas är att Toyota plockar hem en podiumplats!
Mmmmumma...det kommer säkert... :bow

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Otroligt mycket mer upphetsande än WSBK, i alla fall.

Det vetefan. 40 sek till tvåan och 1.10 till trean samt total avsaknad av fight, schack är mer actionfyllt. Superbike hade ju lite racing om femteplatsen iaf.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Schumi kommer snart... Vore kul med lite mer fight än förra året men...

Trots att jag är Ferrarifan så tycker jag det är kul när alonso och kimi börjar köra fort. Kimi är ju sjukt kul att se på med när det är lite fight, han ger sig inte i första taget...

Macho Woman skrev:
SATAN!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum