Någon mer som redan har gått omkull i år?

Dr. Adrenalin

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
Ktm 660
Jävla skit!

Har averkat ca 100 mil på nåra veckor med hojen i år fram till i måndags...

En helskön eftermiddag med brasa å grillad korv, sen på hemvägen i början till skymningen hoppade backen upp väldigt oväntat! Hamnade i rullgrus, for omkull å fortsatte vidare med nån kullerbytta-volt å landade med huvud å axel så nyckelbenet gick av! JÄVLA SHAJSE! Avskyr numera rullgrus sjukligt otäckt mycke..! :kryckor

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
2855374 Jävla skit!

Har averkat ca 100 mil på nåra veckor med hojen i år fram till i måndags...

En helskön eftermiddag med brasa å grillad korv, sen på hemvägen i början till skymningen hoppade backen upp väldigt oväntat! Hamnade i rullgrus, for omkull å fortsatte vidare med nån kullerbytta-volt å landade med huvud å axel så nyckelbenet gick av! JÄVLA SHAJSE! Avskyr numera rullgrus sjukligt otäckt mycke..! :kryckor
Avskyr NUMERA?, rullgrus. :va Har man ju alltid hatat! Synd om dig, hur länge tills du kan börja köra igen? Krya på dig!

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
1 än så länge iaf.

Skulle dra en sväng genom skogen på vägen hem, tro fan att det inte ligger en trädstock mitt ivägen. Tänkte jag skulle wheela över den, så lyckades jag få bakhjulet spinna istället och jag kör rätt in i stocken. :D

Men krya på dig, rullgrus med motard brukar gå lite hur som helst..

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag kan trösta med att det var mycket mindre smärtsamt att köra hoj än bil när jag slog av en bit av nyckelbenet för ganska exakt ett år sen. På hojen stöder man ju armen nerifrån så man får ingen belastning i axeln. I bilen hänger ju armen å drar i axeln :gnissla

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Klart! :tummenupp :hihi

Testa skogskörning, det är sjukt roligt med motardhjul!

Japp, det var skitkul tills man vurpade och pajade ledband i knät, var en vecka sen och har precis börjat åka hoj igen :gnissla

Förövrigt så var det 2:a vurpan i år..

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag har slutat räkna:)

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
En vurpa än så länge.

Var i början på januari någon gång.

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Sjuk tur du har som är uppe redan en vecka efter ett pajat ledband..! :tummenupp

Ja, pajat är väl kanske fel ordval, det gick inte AV men utsträckt samt skadat muskelfäste, bara för att man inte kan gå som folk betyder inte att man måste ställa undan hojen :)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ja, pajat är väl kanske fel ordval, det gick inte AV men utsträckt samt skadat muskelfäste, bara för att man inte kan gå som folk betyder inte att man måste ställa undan hojen :)

Aha, jag trodde du smällt det... :)

Har du inte problem med motarden då eller du har inte ont i knät normalt? Jag tycker jag blir stel i knäna om jag kör... Kanske är när man kör på bakhjulet och slår ner hårt. :va

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!